fallback

Американци разглобиха най-евтиния BYD и признаха, че в САЩ изостават

Експертите останаха впечатлени от електромобила за 12 000 долара (ВИДЕО)

Експерти от организацията Caresoft Global проучиха конструкцията на хечбека BYD Seagull и стигна до разочароващи заключения за американската автомобилна индустрия. Обект на изследването беше топ-версията на хечбека, която в родината си струва около 12 000 долара. Базовият вариант на Seagull започва от 9800 долара.

Американските експерти предполагаха, че електрическата кола за 12 000 долара ще бъде с лошо качество, но BYD Seagull ги опроверга. От Caresoft Global признаха, че според някои критерии „китаецът“ изпреварва дори много по-скъпите модели от САЩ. Например, качеството на материалите е прилично, има шест въздушни възглавници и система за стабилизиране, а шумоизолацията не е по-лоша, отколкото при електрическите автомобили от среден клас.

По всичките си характеристики BYD Seagull се оказва сравним с три пъти по-скъпите електрически автомобили. Изследователите признаха, че би било невъзможно да се направи кола в САЩ на подобна цена. В същото време остава мистерия как BYD успява да намали толкова много разходите.

И все това има обяснения - китайският концерн почти не зависи външни доставчици, тъй като сам произвежда електромотори, електроника, тягови батерии и други важни компоненти. В същото време BYD Seagull се оказа много лек - собственото тегло е с близо 300 кг по-малко от това на Chevrolet Bolt EV!

Глобалният президент на Caresoft (и бивш главен инженер на General Motors) Тери Войховски призна, че появата на BYD Seagull е сигнал за събуждане за американската индустрия. Според него изоставането на американците не може да се обясни само високата цена на труда - по-важното е изоставането в технологиите, например липсата на евтини тягови батерии местно производство.

fallback
  • #20
    До 19 ( преди 1 месец )
    Никога не съм си купувал евтин китайски телефон, а от среден клас за около 800лв. Камерите и процесорите са приблизително на нивото на флагманите за над 1000 лв, но ако приемем че за тях може да са по китайски параметри, то снимките, снимането в 4K и особено времето за зареждане и нечупливостта на дисплея могат да се сравнят директно и китайца ги бие. Особено за бързото зареждане на батерията и запазване на капацитета във времето. Т.е китайците са най-добри при батериите основата на електромобил
  • #19
    Онуфри ( преди 1 месец )
    Китайските автомобилостроители се радват на щедра държавна помощ за установяването на монопол. След няколко години ще унищожат конглокенцията и ще щавят здраво. Вижте как вече няма евтини китайски телефони.Цените им са сходни с корейците и японците с тази разлика, че едните имат по добри процесори, деугите камери и екрани.. Китайците обичат и да послъгват в спецификациите. В момента китайските автомобили имат добра мултимедия и до там. Автомобилите им имат ръжда още със слизането от кораба.
  • #18
    СМЯХ ( преди 1 месец )
    До сега Тръмп и Байдън ревяха че китайците им крадът технологиите , а сега какво излиза , че американците крадат китайски технологии.
  • #17
    narlah ( преди 1 месец )
    Въпроса е колко държи на удар , 300кг може да са за сметка на нещо ...
  • #16
    Ванката ( преди 1 месец )
    Саше,наред ли си с главата?
  • #15
    Александър Тацов ( преди 1 месец )
    Дрън-дрън.Ако тези коментари са верни, значи американските специалисти са много ниско ниво...ха-ха-ха Истината е проста:Тези компании са дъщерни фирми на т.нар. "Национален шампиони" - 200-те огромни държавни компании, маскирани като акц. дружества, създадени навремето от американците и от Световната банка. Тези компании се радват на специално, почти безлихвено кредитиране от Централната банка, както и на спец. обезпечаване срещу всякакви рискове и на всякакви други НЕпазарни привилегии... ...
  • #14
    12345 ( преди 1 месец )
    4 тесла е *** която лежи на стара маркетингова слава. Американците нямат конглокентен електромобил.
  • #13
    анонимен ( преди 1 месец )
    Преди години европейските с американски компании се крепяха на патентите, с които бяха в преимущество спрямо Китай, можеха да забравят продажбата на всеки продукт. Но 20 години по-късно стотици патенти за телевизори с кинескоп, за телефон с антена или за ДВГ(примерно) вече не са пречка.
  • #12
    До 11 ( преди 1 месец )
    Право в десятката. Европейските автомобилни производители, както и повечето японски вече не произвеждат, а само сглобяват автомобили от части произведени от някой друг. В общи линии всички пазаруват от едно и също място и сглобяват "различни" автомобили. Има модели които уж са от различни марки а буквално са клонинги един на друг, на една и съща платформа с малко по-различни стопове и брони и различна емблема.
  • #11
    анонимен ( преди 1 месец )
    Хората имат концентрация на индустрията, не чакат да им пратят спирачни дискове от Испания, копчета от България, кабели от Украйна, цифрови екрани от Китай (и т. н.) за да сглобят един голф в Германия.
fallback
Последни