fallback

Три начина да защитите окачването на колата си от ремонт

Разясняваме как правилно се избягва или преминава през дупка на пътя

Повърхността на обществените пътища у нас не може да се нарече идеална поради наличието на множество дефекти в пътната настилка. В такива случай трябва да бъдете изключително внимателни, за да не срещнете проблем под формата на непланиран ремонт по окачването на вашата кола. Повредените пътни настилки не само влияят на комфортната возия, но също така могат да повредят гумите, джантите и окачването. За да избегнете това, просто следвайте тези три прости правила.

Намалете скоростта

Най-важното нещо, когато видите дупка, е да намалите скоростта, когато се движите с ниска скорост, можете да видите всички опасни неравности. Освен това при ниски скорости натискът върху окачването намалява, в резултат на което рискът от повреда на автомобила в случай на неочакван контакт с дупка ще намалее значително.

Спирайте рязко и навреме

Ако не можете да избегнете попадането на колелото в дупка, спирайте рязко преди дупката и отпуснете педала на спирачката по време на преминаването през нея. Отпускането на педала на спирачката точно преди дупката ще повдигне предната част на автомобила, а благодарение на амортисьорите ударът ще бъде смекчен. Но рязкото спиране непосредствено преди ямата е задължително за да може да се намали скоростта възможно най-много.

Влезте в дупката с централната част на колелото

Това е още един начин да избегнете ремонта на окачването на автомобила. По-добре е да влезете с централната част на гумата, защото протектора е по-здрав от страничния борд на гумата. Това ще увеличи шансовете на гумата да не се повреди от острите ръбове на асфалта. Ако не влезете централно в дупката излагате на риск и ръбовете на джантата, което може да доведе до счупване на част от нея. Използвайки метода на „централния удар“, можете да минимизирате възможните щети, тъй като в този случай силата на удара ще бъде разпределена върху по-голяма повърхност от колелото.

fallback
  • #8
    Tadoshko ( преди 5 месеца )
    Ами парите от винетки и път.данъкотидоха за полиц. BWV
  • #7
    dedal ( преди 5 месеца )
    За колата е ясно, че ще ремонтирам. Обаче с мотор при 25-30 Санта дупки си е цяло приключение.бХодя из платната като луд петел и подскачам на седалката като в това време каската ме бие по раменете. Кога ли ще се претрепя в някоя дупка. Да ги поживи Бог управниците и лелите им, майките, братовчедите, бабите и други техни роднини
  • #6
    Какво ( преди 5 месеца )
    Парите от пьтни даньци винетки прегледи и глоби. Да остават в местните общини. За да има пьтища в всеки град в Бьлгария. Нищо не се е променило в градовете и селата. Тези които отговарят за пьтищата в градовете заедно с общините. Трябва да бьдат дадени на Европейски сьд. И да им се тьрсят правата там. Хиляди хора са избити от тези мизерни пьтища. И още повече. Кражбата с винетки за магистрали. Кьде са. Ааа. Че всеки купува винетка за да ходи на работа.
  • #5
    анонимен ( преди 5 месеца )
    При рязко спиране не рискуваме ли задна броня?
  • #4
    bsks ( преди 5 месеца )
    Не карайте по Български пътища.
  • #3
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Купете си ЗИЛ 131 или ГАЗ 66 и никога няма да имате проблеми с окачването.
  • #2
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Руските коли имат здраво окачване.
  • #1
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Купете си джип или пикап.
fallback
Последни