fallback

Volkswagen загатна електрическата си кола за 20 000 евро

Новият продукт ще навлезе на европейския пазар след три години

Volkswagen анонсира пускането евтин електрически автомобил, чиято цена ще бъде максимум 20 000 евро. Германският производител пусна и тийзър, на който се вижда тъмен силует на хечбек, напомнящ на настоящия ID.3. Премиерата на достъпния EV е планирана за 2027 г., като в компанията са убедени, че ще успеят да запазят цената в съобщената рамка.

В съобщението си Volkswagen се фокусира върху достъпността, тъй като именно високата цена все още отблъсква мнозина потребители от електрическите автомобили. Без хуманни цени няма да е възможно да се разпространяват „зелени“ автомобили, убеден е шефът на марката Томас Шефер. В същото време обаче той обещава да не жертва технологията и качеството в името на ниската цена.

Все още няма други подробности, освен че електрическият автомобил ще се произвежда в Европа и за Европа - това се посочва в съобщението. Преди все още неназования нов продукт, Volkswagen ще представи друга фамилия градски електрически автомобили, изградени на основата на концепцията ID.2all. Серийните модели ще се появят през 2025 г., ще се произвеждат в Испания, като ще струват повече - до 25 000 евро.

Volkswagen ще създава евтините електрически автомобили самостоятелно, тъй като шестмесечните преговори за съвместна разработка с Renault се провалиха. Твърди се, че двете компании не са се споразумели за мястото, където ще се произвеждат евтините ЕV.

fallback
  • #9
    Най-изтривания ( преди 1 месец )
    Ама вратите нали ще се затварят?
  • #8
    анонимен ( преди 1 месец )
    Изглежда ми като да е готова за конвейера;)))
  • #7
    Инфо ( преди 1 месец )
    Те всичките "коли" на VW, последните 2 години, са трагедия. Особено се отличава IDx серията, явно екипа е само от ***. Преди около 3 месеца са сключили договор, и има нова обща фирма с XPENG, да им правят дизайна и изработката. Има вече две коли, приличат си на нормални коли, и всичко им е в ред. Кога ще дойдат до ЕС не е ясно, но сигурно скоро, защото всички други продажби са им трагедия. Основно им се купуват, колите с гориво.
  • #6
    Йохо ( преди 1 месец )
    Изобщо , всички европейски и японски електрокари са тотал щета.Чак се чудя на Мазда как са *** мх30 с таз батерия и задните врати.Автомобил с огромен потенциал но реализиран по начин да претърпи пълен крах. Сякаш някой ги е саботирал. Америка и Китай правят правят електрички с добро съотношение цена качество
  • #5
    Гоби ( преди 1 месец )
    Vw правят най дървените електрички. Голям резил. Единствено id7 става за нещо , но тя пък не се бара
  • #4
    До 3 ( преди 1 месец )
    Не прочете ли че ще е произведен от Европа за Европа. Това трябваше да е факт от години и нито Тесла нито китайците щяха да имат шансове за завземане на световните пазари. Сега може да се окаже, че е вече късно. Заводи за батерии и електромобили не се правят за месец или година. Рентабилността им се постига след още четири-пет години работа, а те няма да заработят през следващите три-четири години. Това означава че са изгубени минимум 6 години ... засега.
  • #3
    Яхууу ( преди 1 месец )
    Колко от тази кола е произведено в Китай?
  • #2
    bg ( преди 1 месец )
    Офф, на всички ни писна с това ще.Много години съм харесвал VW и съм сменил 4 коли, 3 от които нови...но сори от 1 година се оглеждам за нова кола и този път ще ги прескоча.
  • #1
    анонимен ( преди 1 месец )
    Просълзих се.
fallback
Последни