fallback

Това ли е най-базовата от всички базови версии?

Daihatsu Ayla в ниво на оборудване D няма дори въздуховоди

Концепцията за основно оборудване се промени с течение на времето. Едно време въздушните възглавници и ESP бяха допълнително оборудване дори в Европа, САЩ и Япония. А днес на пазарите на развиващите се страни дори най-евтините автомобили имат електрически аксесоари, климатик и мултимедийна система.

Това обаче не се случва навсякъде. Просто ниво на оборудване D, предлагано за Daihatsu Ayla на индонезийския пазар. В основното оборудване тук няма почти нищо, като не говорим само за музика и климатик. Няма дори оборотомер и въздуховоди!

Базовата версия на автомобила включва 1,0-литров бензинов двигател с мощност 65 конски сили, съчетан с 5-степенна механична скоростна кутия и с четири места в салона. Добре, че шофьорската седалка все пак се регулира. Трябва също така да се уточни, че автомобилът разполага със сензор за нивото на горивото, предпазни колани и облегалки за глава.

Както вероятно се досещате, всичко се свежда до цената. На пазара в Индонезия базовата версия на такова Daihatsu струва малко над 6400 евро, като в случая говорим за чисто нов автомобил без пробег и с гаранция.

fallback
  • #10
    Лудория ( преди 4 седмици )
    Уви, картинката с външния вид е от Уикипедия. С железни джанти се предлага тази модификация. От 2020 година е. Цената е бил около 12 500 лв. За 16 000 лв. има нормален автомобил, с всичко което ние сме свикнали да има в евтин автомобил. Навярно са останали някакви части и са сглобили нещо евтино, защото пише че по това време е минал фейслифта на модела, а модел Д е от старото поколение. Бедна държава, бедни автомобили.
  • #9
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Екстра е - да пуснат такива и тук.
  • #8
    Бат Стеф ( преди 4 седмици )
    Искам го.
  • #7
    анонимен ( преди 4 седмици )
    В Европа до скоро базовата дачия беше същата и цената беше около 7000юро
  • #6
    До 4 ( преди 4 седмици )
    Абе математИко, не се ли усещаш, че бройките не решават бъдещите проблеми на toyota която ще остане да продава много бройки от тези daihatsu на подобни пазари за 6000 евро бройката, докато печалбата на Тесла от произведен автомобил е горе-долу колкото цялата цена на този луксозен и високотехнологичен електромобил произведен от toyota, на който са спестили дори въздуховодите. Toyota царя на спестяванията.
  • #5
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Виждаме и други екстри.Джанти (можеха да са метални без тасове),запалка в автомобилът и дори отвор за запалка виждаме фарове миже би за мъгла ала никелирани пръстени на фаровете (можеха да са бели) отзад сякаш има спойлер.Също така и емблема (можеше да е принтирана с черен цвят ) също така виждаме и капачки на въздухотводите (можеше да са без ).
  • #4
    Гост ( преди 4 седмици )
    Тойота произвежда по 10 млн. автомобила годишно.Тесла се отказа от плановете си за 20 млн. електрокара годишно.Язък, нашият математик мислител спейшълист визионер Теслю пак не позна.То бяха сметки 5 г по 20%=100%,то бяха геометрични прогресии.
  • #3
    ili ( преди 4 седмици )
    Това само технологичната марка Тойота може да ти го предложи хахахаха
  • #2
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Е пробиваш с дрелката дупки и готово за какво да плащаш отгоре
  • #1
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Парно не има трябва, правилно. Колкото до климатик, ако мразиш работниците им взимаш една такава щайга.
fallback
Последни