fallback

5 от най-големите двигатели с вътрешно горене, създавани някога

Един от тези мотори се поставя на автомобил, който се цели в рекорд за скорост

В продължение на хилядолетия хората са използвали двигатели, за да подобрят производителността в различни области. Всичко започна с парната машина, която проследява своите корени до първи век след Христа, за да се стигне до зората на 18 век, когато техническият напредък ражда двигателите с вътрешно горене. Постепенно ДВГ превземат и в крайна сметка захранват повечето превозни средства, както и неща като генератори. През последните двеста години ДВГ станаха не само по-сложни и по-ефективно, но и по-големи. Ето 5 от най-големите агрегати, създавани някога.

5 от най-големите ДВГ, създавани някога (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #13
    най Гъдю ( преди 6 месеца )
    Не са ли корабни двигатели?
  • #12
    До 11 ( преди 6 месеца )
    Ето го поредния който си мисли че светът свършва с него. Да не говорим за функционалната грамотност която не може да разбере това " Ще бъдат заменени и повечето сухоземни транспортни средства, НО НЕ ВСИЧКИТЕ. НО НЕ ВСИЧКИТЕ. НО НЕ ВСИЧКИТЕ. НО НЕ ВСИЧКИТЕ. НО НЕ ВСИЧКИТЕ. НО НЕ ВСИЧКИТЕ. НО НЕ ВСИЧКИТЕ. НО НЕ ВСИЧКИТЕ. "Освен това Обикновено се говори, че ДВГ ще бъде заменен при леките автомобили от автомобили с батерии, а не такива с водород или синтетично гориво" защо реши че ще стане утре?
  • #11
    Лудория ( преди 6 месеца )
    Виж, няма да стане това. Когато Южна Америка, Африка, Северна Америка, Азия без Китай минат изцяло на ток за автомобилите, дори само личните, ние с теб отдавна ще сме заровени и забравени. Защото нали си ги забелязал там, не рипат за автомобили на ток. Така че тука може да се фръцкаш колко ги разбираш нещата, ама за мен колата е да отида тук или там. Кариерен самосвал бил не знам си какво... Навярно си някакъв "разбирач", защото си вадиш с това доходите. Добре, ама пак не си познал за ДВГ.
  • #10
    До 8 ( преди 6 месеца )
    Продължаваш да си смешен, а не забавен. Обикновено се говори, че ДВГ ще бъде заменен при леките автомобили от автомобили с батерии, а не такива с водород или синтетично гориво. Ще бъдат заменени и повечето сухоземни транспортни средства, но не всичките. За във въздуха и в моретата само болни мозъци Като антиелектриците могат дори да си помислят. Обикновено електриците сме технически грамотни за да си помислим такава глупост, камо ли да я споделяме на глас. Определени кариерни самосвали могат да
  • #9
    mladezh ( преди 6 месеца )
    И сега е момента, "автора" да обясни както е ДВГ (двигател с вътрешно горене) и ни разкрие иначе скритата му, "пряка връзка" с ракетните и реактивни двигатели :D Аматьори!
  • #8
    Лудория ( преди 6 месеца )
    Може да съм смешен, но дори ти казваш, че без ДВГ, кариерните самосвали ще са просто паметници. Идеята е, че повечето от коментарите на феновете на електромобили твърдят, че ДВГ е умряло и няма да има повече такива, и няма да се копаят нефт или всякакви неща от земята... но това просто не е възможно.
  • #7
    До лудория ( преди 6 месеца )
    Опитваш се да си забавен но си смешен. Защото защото най-големите транспортни средства - както кариерни самосвали по няколко стотин тона, така и най-големите контейнеровози всъщност се задвижват от електродвигатели, а ДВГ се ползва като обикновен генератор, който да ги захранва. Тоест ДВГ не заменя електро двигателя, а източника на енергия - батерията. Засега не е измислен по-добър двигател от електрическия. За контейнеровозите вероятно ще ползват горивни клетки в бъдеще..
  • #6
    Лудория ( преди 6 месеца )
    Представям си колко още контейнери щяха да превозват, ако ползваха електродвигател на Тесла в конейнеровизите... Е, за батериите не съм много сигурен, но нашите електроприятели ще ни обяснят ей сега.
  • #5
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Преди 114 години Фиат са направили кола със 290 конски сили. Ето откъде идва най известната автомобилна марка в света Ферари. Фиат първи изобретиха и внедриха комън рейл системата. JTD 1,9 е много надежден двигател, от личен опит.
  • #4
    До 3 ( преди 6 месеца )
    Напротив по определение .При ДВГ с вътрешно горене изгарянето ставя вътре в Цилиндъра. При реактивният и при ракетният двигатели цилиндър Няма.
fallback
Последни