fallback

„Волга“ възкръсна в Русия с три китайски модела

Производството им ще стартира до края на годината

Поредната марка от времето на социализма беше възкресена в Русия. По време на изложението „Цифрова индустрия на индустриална Русия“ бяха показани три модела на „Волга“, чието серийно производство ще стартира до края на годината.

На първия етап от възраждането на марката нейната гама ще се състои от седан от D-сегмент - Volga C40, както и от двата кросоувъра - Volga K30 (сегмент C) и Volga K40 (сегмент D). Както при възродения „Москвич“ и тези автомобили са на базата на китайски модели, в случая на марката Changan.

И трите автомобила са оборудвани с бензинов двигател с мощност 188 к.с. и 300 Нм въртящ момент. Той е съчетан със седемстепенна автоматична скоростна кутия. С такава комбинация от 1,5-литров двигател и автоматична трансмисия е оборудван например Changan Raeton Plus, който по-рано беше сочен като възможен „донор“ на съвременната „Волга“. Най-вероятно той е в основата на седана C40. Съдейки по снимките, кросоувърите K30 и K40 са Oshan X5 Plus и Uni-Z на същия Changan.

Все още обаче няма официална информация за партньора, който помага за възраждането на марката. Дизайнът на моделите обаче е оригинален, като те получават решетка с вертикални ламели и емблемата на ГАЗ в центъра.

Оборудването включва редица асистенти на водача, а мултимедийната система е допълнена с руски услуги. Воланът обаче е китайски, което не се хареса на министър-председателя на Русия - Михаил Мишустин, който присъства на представянето на моделите.

Производството на автомобили „Волга“ ще започне през 2024 г. в завода на ГАЗ в Нижни Новгород, където преди това се произвеждаше Volkswagen. От 2025 г. ще започне сглобяването на пълен цикъл, а с продажбата ще се занимава верига от автосалони в цяла Русия, която по-рано предлагаше модели на Skoda.

fallback
  • #13
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Повърнахэ хайде каже те дали една задно или предно
  • #12
    До русоробите ( преди 3 месеца )
    То и далеч по-бедни от нас и Русия държави произвеждат коли както има и по-богати които не произвеждат. В случая Русия има безброй пъти повече ресурси на глава от нас и е голямо постижение за нас, че долу-горе сме на един стандарт, че можеше и да сме като тези които не са се отървали от Русия навреме към ЕС и НАТО. Всеки русофил плюе либерализма и демокрацията ама всички русофили в чужбина са точно в такива държави, а не в диктатурите които възхваляват от глупост
  • #11
    Who Cares ( преди 3 месеца )
    Евала!
  • #10
    Вин ( преди 3 месеца )
    Големи планове за бъдещето... възраждане на автомобилостроенето, щели да задминат икономически Япония, щели да им вдигат стандарта на живот, а същевременно ги помпят с пропаганда, е трябва да са готови да умрат в ядрена война, щото аджеба ако не ги признавали за велика сила, не им трябва такъв свят?! Това ли го наричаха "когнитивен дисонанс"?!
  • #9
    112 ( преди 3 месеца )
    Тук се произвеждат климатици, седлаки и мултимедийни системи и доста електроника за луксозните марки. Може да не сглобяваме цели автомобили, но поне не сменяме само емблемата, а тия първобитници повече не могат да направят.
  • #8
    а ние ( преди 3 месеца )
    Колкото и да ги плюете Русия то истината,е че там се произвеждат коли.Независимо какви са ,те ги произвеждат.А ние тук в България какво имаме като производство?Кисело мляко и скапан алкохол ,това е .Та нека да сравним руското и българското производство.
  • #7
    Име ( преди 3 месеца )
    шеповърна
  • #6
    анонимен ( преди 3 месеца )
    значи какво може да произведе могущата - една емблема ГАЗ?
  • #5
    а ние ( преди 3 месеца )
    Чета коментарите и ми се прииска да Ви попитам господа - а ние тук в демокрацията ,в райската градина,ние КАКВО ТОЧНО произвеждаме ???
  • #4
    пУТИН ( преди 3 месеца )
    Цифрова индустрия на индустриална Русия = ДЪРВЕНО ЖЕЛЯЗО !!
fallback
Последни