fallback

Ford слага телевизор, за да разсее скуката при зареждане

Американците мислят и върху изкачащо бюро в салона на електромобила

Автомобилен гигант е готов с плановете за добавяне на телевизионни екрани в пълен размер в бъдещите си електромобили. Става въпрос за Ford, откъдето целят така да преборят проблемите с висенето по станции при зареждане.

 

Патентни чертежи, пуснати от американския производител, разкриват как те искат да оптимизират използването на предния багажник в електрически превозни средства. Тъй като не е необходим двигател, Ford се стремят да оползотворят останалото пространство. Диаграмите, които бяха разкрити от Top Gear , показват работно място "frunk". Реално представлява бюро, маса и станция, където могат да бъдат прикрепени всякакви неща.

Най-привличащият поглед от партидата чертежи обаче е прибиращият се външен екран. Проекторът може да бъде прикрепен към ръба на капака. Това е отговорът на Ford за справяне с дългите времена на чакане при зареждане на техните електромобили.

Компанията се гордее особено със своя електрически SUV в стил Mustang и електрически камион F-150 Lightning. Но не е тайна, че времето за зареждане е болезнено дълго. Миналата година, например, две звезди на социалните медии, които караха Ford Mustang EV в продължение на над 150 000 километра, се оплакаха, че губят часове по станциите. Те се натъкнаха на  проблемо още при първата точка за зареждане. Тя уж беше за „бързо зареждане“ със 150 кВт на час, но реално се оказаха само 10 кВт. При тази скорост може да са необходими повече от седем часа, за да се напълни  празната батерия на автомобила.    

Сега Ford се надява, че включването на маса, работна станция и, разбира се, прибиращ се пълноразмерен телевизионен екран ще направи нещата по-поносими за шофьорите. Въпреки това, не само в задната част могат да бъдат направени адаптации. Ford също обмисля включването на сгъваеми панели и коловози, вградени в арматурното табло, за да се създаде изскачащо работно пространство.

В една от предложените конфигурации, разкрити за първи път от Motor Authority, воланът ще се сгъне, като бюрото ще заеме своето място точно пред таблото. Приложението също така показва версия на бюрото, което се разгръща от централната конзола, с крак, за да го държи стабилно. То може да се появи и от страната на пътника на таблото.    

fallback
  • #11
    Лудория ( преди 5 месеца )
    Къде е най-продаван този модел Y в Европа за 2024?! Момче, спирай лекарствата! Голф е най-продавания за момента в Европа. Навярно само Дачия може да продаде повече, но ще се разбере с какво ще си заменят електрическите стари коли швабите.
  • #10
    Анонимен ( преди 5 месеца )
    МитичкЕ, кафето пиеш ли го за 15-20 минути или топиш и облизваш бъркалката?
  • #9
    Гост ( преди 5 месеца )
    Тесларите пикаят често и пият по една кофа кафе в спалните чували докато зареждат.
  • #8
    Хибридният ( преди 5 месеца )
    Моя хибрид пък с 5 мин зареждане минава 1000км. Но далеч по-важно е че ще изкра 20 години без особени проблеми, за разлика от Теслите, които отиват за скрап когато се скапе батерията малко след като е изтекла гаранцията.
  • #7
    СМОГ ( преди 5 месеца )
    При Форд се скучае, при TESLA само се пикае и докато държиш бъдещето на държавата в ръце, телефона ти изпиуква в джеба с нотификация (цитирам): "You have enough energy to continue on your trip." И долу бутон OK. Е затова най-продаваното нещо на 4 гуми за 2023 и 2024 е MODEL Y. 500 коня, 4х4, 2 багажника, заряд 250 kW за едно тръскане време, бате-бате, како-како!
  • #6
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Напоследък и доста собственици на Тесла псуват бързото зареждане и зарядната инфраструктура на Тесла. Оказва се че е горките не могат едно кафенце да пийнат спокойно, да не говорим да седнат да хапнат. След 15-20 минути приложението на телефона започва да им пищи и досажда да преместят автомобила, защото вече е зареден и започват да текат наказателни такси.
  • #5
    До първия ( преди 5 месеца )
    Казал си абсолютно всичко по темата. Само искам да поправя една неточност. Казал си че ford губи по 20 000 долара от продаден автомобил, но всъщност губи по 100 хиляди долара. И ще продължава да губи, както всеки друг автомобилен производител, който се подиграва с клиентите и им предлага 150 киловата бързо зареждане през 2024 година, докато останалите се надпреварват за над 250 kW. Погледнато в исторически план, първият сериен автомобил на Tesla произведен 2012 година предлага 150 киловата зареж
  • #4
    Друг Гост ( преди 5 месеца )
    Ха ха ха. Във форума на един автомобилен сайт прочетох, че най-желаната екстра на Форд е отопляем ззаден капак - за да не ти е студено докато го буташ :-) Виждам, че вече ще може и да се гледа телевизия докато го буташ :-)
  • #3
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Форд да се информират от местните електрофили преди да инвестират милиони - какви телевизори, какви 5 лева - всичко се случва докато се изпикаш..
  • #2
    анонимен ( преди 5 месеца )
    А вчера форд се отказваха от Е задвижване, за сметк на 8-к. Днес слагат ТВ..
fallback
Последни