fallback

Ремонтът на 20-годишен Rolls-Royce Phantom излиза по-скъпо от цената му

Придобиването на луксозен автомобил може да струва двойно на кандидат-купувача

Много хора със сигурност си мечтаят да си купят по-старо луксозно превозно средство за по-малка сума и така да се возят на луксозна кола на значително по-ниска цена, отколкото е била като нова. Публикувана обява за продажба на Rolls-Royce Phantom от 2004 г. обаче показва, че реалностите са напълно различни.

Лимузината се продава за 69 950 долара, което е добра сделка, като се има предвид, че като нов този автомобил е струвал 320 000 долара, което е еквивалент на малко над 531 000 долара днес, като се отчете инфлацията. За тази сума получавате сребърна боя, допълнена от интериор Magnolia, лети джанти, задни „самоубийствени“ врати, електрически предни седалки, комплект за пикник и най-важния лукс от всички - орнаментът на предния капак Spirit of Ecstasy, който се прибира в решетката на Phantom.

Любителите на автомобили без съмнение също ще се зарадват на перспективата да бъдат задвижвани по пътя от 6,8-литров V12 двигател, който генерира 459 к.с. Именно този мотор, както и останалите луксозни функции, обаче са причината този Phantom да бъде избягван.

Както вече стана дума, когато нещо се обърка на едно от тези остарели луксозни превозни средства, сметката скача шокиращо бързо. И списък с ремонта, който този автомобили е претърпял през 2023 г., е доказателство. Цената е 78 913,57 долара, като това повече от сумата, за която се продава луксозния седан.

Казано по друг начин - при покупката на подобен автомобил може да се наложи той да бъде платен два пъти. Защото явно поправката на всичко, което може да се обърка в бъдеще, идва със значителна сметка.

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 6 месеца )
    #9 абе ремонтите на тоя Ролс и при бай Пешо кварталния пак ще са 5 цифрени ;)
  • #9
    анонимен ( преди 6 месеца )
    За 150 хил. имаш Перфектният Ролс! Това е добра сделка, много добра. На такава цена какъвто и друг Ролс да купиш, ще има още да наливаш, а тоя в момента е обновен, всичко е в гаранция и си гледаш кефа. Това е Ролс Ройс, няма как да ти стъпи на под 100 хил. Вероятно този ремонт може да излезе с 20 , 30 % по надолу(ок 50 хил.) но в не оторизиран сервиз, но цената на колата в бъдеще пада драстично. Да не мислите че ако купите Е60 за 5 хил. и отидете в БМВ , ремонтите ще са под 10 хил.
  • #8
    Иванчов ( преди 6 месеца )
    Именно, това е мечтата на всеки батка от Люлин до Овча Купел - А8 на газ, 750 на газ, S-classe на газ, Х5 на газ, за G-class поне нямат пари, но до 20-30000лв кое събрани кое масово на кредит взимат един люкс автомобил който нов е бил колкото апартамент в центъра и зареждат по 40 лв газ... а като нещо стане се почва с рева, плюенето, колата става паметник пред блока, теглят се още кредити, лишават жените и децата си от почивки и хубава храна, само и само да са в черната барака....
  • #7
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Това не е да кушиш Голф за 3000 лева, че да не го гледа. Това са 150 000 лева. Най-малкото, трябва да се качиш в нея и да изискаш, да от отворят капака, а полсе да се навреш отдоло, за да инспектираш, дали се е "изсипала" колицата. Типичен похван на родните търговци е, да ти кажат, че си "*** селянин", а те със "сеслки провинциални хитреци не работят". Пич, аз няма да карам механина с мене, ако няма да купувам. Просто ти знаеш, че колата има проблеми и измъкваш тънко.
  • #6
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Днес да няма кмапания за RR?
  • #5
    бг Тренера ( преди 6 месеца )
    а тва за българина не е проблем я гледай какви коли карат по -200 -300 бона и че и по-скъпи има ! него ремонти не го интересуват грам ! той е над тия неща ....
  • #4
    добавя минимализъм ( преди 6 месеца )
    не виждам какъв е проблема да платиш ремонта на автомобил или дом, който желаеш. човекът си има каприз и пари, и си угажда, кои сме ние да го съдим? вкл. може да изкупува обратно собствения си автомобил, който е продал по необходимост. дълбоко се съмнявам да можеш да си купиш сходен клас автомобил за $160К. разбирам да търсиш евтин автомобил, примерно БМВ 5 със 6 цилиндров мотор, да намериш такъв за 15К и година по-късно да трябва да платиш още 40 за ремонт, ама тук случаят не е такъв, нали?
  • #3
    добавя минимализъм ( преди 6 месеца )
    не виждам за какво е платил човека, Пешо. в тази страница от фактурата са посочени само 4% convenience fee, щото е платил с кредитна карта. никъде не са описани частите и услугите. виж коя картинка си ембеднал, пич.
  • #2
    Лудория ( преди 6 месеца )
    Аз не разбрах нищо. Ясно е, че е скъпа поддръжката, но какво се е случило с този автомобил - основен ремонт на двигател, окачване... Нищо. По-скоро ме изненада, че ако се ползва кредитна карта, доплащата 4% такса.
  • #1
    анонимен ( преди 6 месеца )
    И за това деца, не се купува "премиум" на години... Урок който българските "деца" не са разбрали и страдат ежедневно по сервизната мрежа на страната :). Богатите не случайно си продават премиумите преди да си покажат рогата (премиум поддръжката).
fallback
Последни