По-малко трафик и инциденти по пътищата, по-лесно намиране на места за паркиране и на станции за електрически автомобили. В свят, в който връзките между превозните средства и околната среда се умножават, Hyundai Europe създава ново подразделение - Connected Mobility. Това е компания, посветена на прехода към софтуерно дефинирани автомобили и услуги за интелигентна мобилност.
Целта, според компанията, е да предлага услуги и приложения в автомобила през целия жизнен цикъл на превозното средство, „за да предостави на клиентите безпроблемно изживяване“. Свързаната мобилност се основава на три основополагащи стълба - услуги за мобилност, услуги за свързани автомобили и цифрови услуги, управлявани от данни.
По отношение на първия стълб, производителят припомня абонаментния модел Mocean, който е „атрактивна алтернатива на закупуването или наемането на превозно средство Hyundai“ и позволява „бърз и гъвкав достъп до автомобили чрез елиминиране на бюрокрацията“.
Предлаганите решения включват вградената платформа Bluelink и нови услуги, които се основават на пакета от софтуерно дефинирани превозни средства (SDV). Hyundai планира да пусне три различни предложения за услуги Bluelink за нуждите на всеки клиент, включително Bluelink Lite, наличен през целия жизнен цикъл на автомобила, и по-усъвършенствани абонаментни услуги с функции с добавена стойност.