fallback

Hyundai обеща революция в автомобилните услуги

Производителят създава нова компания за софтуерни услуги в Европа

По-малко трафик и инциденти по пътищата, по-лесно намиране на места за паркиране и на станции за електрически автомобили. В свят, в който връзките между превозните средства и околната среда се умножават, Hyundai Europe създава ново подразделение - Connected Mobility. Това е компания, посветена на прехода към софтуерно дефинирани автомобили и услуги за интелигентна мобилност.

Целта, според компанията, е да предлага услуги и приложения в автомобила през целия жизнен цикъл на превозното средство, „за да предостави на клиентите безпроблемно изживяване“. Свързаната мобилност се основава на три основополагащи стълба - услуги за мобилност, услуги за свързани автомобили и цифрови услуги, управлявани от данни.

По отношение на първия стълб, производителят припомня абонаментния модел Mocean, който е „атрактивна алтернатива на закупуването или наемането на превозно средство Hyundai“ и позволява „бърз и гъвкав достъп до автомобили чрез елиминиране на бюрокрацията“.

Предлаганите решения включват вградената платформа Bluelink и нови услуги, които се основават на пакета от софтуерно дефинирани превозни средства (SDV). Hyundai планира да пусне три различни предложения за услуги Bluelink за нуждите на всеки клиент, включително Bluelink Lite, наличен през целия жизнен цикъл на автомобила, и по-усъвършенствани абонаментни услуги с функции с добавена стойност.

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 6 месеца )
    ти опъвай като шерп по цяла седмица и после петък вечер пътувай триста км по черно и неделя вечерта обратно и после пет дена на плантацията и ще видиш море веднъж в годината бдж да пускат влакове до морето и никой няма и да си помисли за личен автомобил
  • #8
    анонимен ( преди 6 месеца )
    ти опъвай като шерп по цяла седмица и после петък вечер пътувай триста км по черно и неделя вечерта обратно и после пет дена на плантацията и ще видиш море веднъж в годината бдж да пускат влакове до морето и никой няма и да си помисли за личен автомобил
  • #7
    До 5 ( преди 6 месеца )
    За човек който се кефи на Китен е съвсем нормално да имаш толкова ограничено и мързеливо мислене .....
  • #6
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Тези спряха да дават отстъпки и са доста надценени, освен това няма нужда да преоткриват Waze.
  • #5
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Дп 3 - Ще е яко, зщаото ще може, примерно да му каже - аре уе! Карай към Китен примерно 12 вечерта, а ти се опъваш на заде, завиваш се с нощничката и нощната шпака, а стуринта като се събдиш -айдеее на моретооооо!
  • #4
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Нямам нужда от автомобилни услуги, а от автомобил.
  • #3
    до 1 и 2 ( преди 6 месеца )
    Такива са тенденциите при новите автомобили: смарт круиз контрол, смарт паркинг... до напълна автономия. Техниката ще ни вози, ние ще се прозяваме до работа и обратно!
  • #2
    анонимен ( преди 6 месеца )
    "Софтуерно-дефинирани автомобили"?! Това ще за тия, на които им трябва "апликация" на телефона, за да се качат на дърво. Какъв е тоя зор да се открива наново топлата вода, не знам, обаче най-обичам техника, която си мисли, че знае повече от мен и се опитва да взима решения вместо мен. Дет се вика, техниката трябва да мълчи и да изпълнява команди. Затова съм я взел. Ако ми трябва бавачка, която да ме дундурка, ще си наема такава.
  • #1
    анонимен ( преди 6 месеца )
    След "софтуерно дефинирани автомобили" ме загубиха: МПС, което се "държи" и управлява от някой в Корея (или другаде) зад клавиатурата и управлява от разстояние дали в колата "ми" да свири Металика или чалгаджийка, дали да е 25 градуса или -5 и дали да отида до полянка за пикник или у дерето, защото - видите ли - той "сбъркал" нещо в програмата или умишлено се е*ава с мен я за откуп, я за забавление, я защото изпълнява нечия поръчка. Мириси казвам аз на таквоз едно "изживяване" - дръжте си го...
fallback
Последни