fallback

Чудо: Новата Dacia Spring е с 5000 лева по-евтина

Изцяло обновеният електромобил вече приема поръчки в България, доставките започват наесен

Обновената Dacia Spring ще се предлага в България на цена, с около 5,000 лева по-ниска от тази на досегашната версия, потвърди официалният вносител "КЕОС България". Въпреки по-атрактивния дизайн и подобренията в интериора, най-достъпният електромобил на нашия пазар е поевтинял и вече започва от 38,990 лева за варианта с 65 конски сили в ниво Expression. В най-високото ниво Extremе моделът струва 40 990 лева - в сравнение с 46,000 лева за аналогично оборудваната предишна версия в началото на годината.              Dacia показа обновения си електрически модел на автосалона в Женева. Освен нов външен облик, в тон с променения дизайнерски език на компанията, Spring получава и изцяло преработен интериор.

Новият Spring се предлага в шест цвята, включително новите Safari Beige и Brick Red.              Нивата на оборудване вече са две. В по-ниското, Expression, автомобилът няма екран на мултимедията, а вместо това предлага познатата от Sandero система Media Control - специална поставка за смартфона ви и приложение, което го превръща в автомобилна мултимедия. Има също два високоговорителя, Bluetooth връзка и USB порт.

В по-горното ниво Extreme вече има 10-инчов централен сензорен екран, с включена навигация и 8 години актуализации. Освен това има безжична връзка с Apple CarPlay и Android Auto, както и два USB-C порта.              Обновеният Spring получава и нови системи за подпомагане на шофьора: за автоматично аварийно спиране, за разпознаване на пътните знаци с предупреждение за превишаване на скоростта, асистент за паркиране на заден ход, електронна система за динамичен контрол на траекторията.

Новият Spring е и забележимо по-мощен от оригинала, който дебютира през 2021: той разполага с 65 конски сили и ускорява от 0 до 100 км/ч за под 14 секунди. Въпреки добавките, колата си остава удивително лека - 984 килограма с пълно оборудване. Разходът на енергия е 14.6 кВтч за 100 км. Пробегът с едно зареждане е 225 км по WLTP.      

fallback
  • #10
    Някой си ( преди 6 месеца )
    Сега ако някой е купил предния модел и не му хареса и иска да го продаде ще има още по голяма загуба на стойност...
  • #9
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Всеки който хвали Дачия - ами купете си после да кажете как е!
  • #8
    анонимен ( преди 6 месеца )
    #7 не бе, не си разбрал - това е прикрита спортна кола. Бие всичко на светофара.. без няколко ферарита и бентлита. Харчи малко и е евтина за поддръжка. Кола за разбирачи.
  • #7
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Маломощна ли , с тая Дачия ще те направя луд на светофара от старт хаха И с Докера 1.6 бензин на газ заводска 102 коня японския мотор Нисан на светофара тръгва като спортна кола, после гледат като ококорени разни с някакви пошли мерцедеси,бмвета и фолксвагени по 2 тона дето тръгват като параходи.
  • #6
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Много висок разход за такава малка лека и маломощна кола трябва да е под 10 не 14 кВтч!
  • #5
    VAYK ( преди 6 месеца )
    Браво
  • #4
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Дано до го спират по скоро това нещо
  • #3
    анонимен ( преди 6 месеца )
    А ако тие този малък пробег ако те свърши батерията да те дърпат ли защо е толко малко батерията тва е" новото нормало" пази багер от тези недоразумения
  • #2
    Тесльо до долния ( преди 6 месеца )
    Ах ти, болен, долен, гадене антиелектрик, антиинтелектуалецо! Кка смееш да се подиграш с това велико псотижение на науката! ТИИИИ, койтотровиш планетата с дъртия си дизел! ТИИИ, който не познаваш физичните закони!
  • #1
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    Тесльо,ти си!
fallback
Последни