fallback

Бъдещето на Fiat: 13 ключови въпроса към шефа на марката

Тъжно е, че търсенето на електромобили се оказа изцяло свързано със субсидиите, казва Оливие Франсоа

Какво бъдеще очаква Fiat? Някога един от гигантите на европейския автомобилен бизнес, италианската марка от дълги години е пренебрегвана и лишавана от инвестиции. Още през 2011 покойният Серджо Маркионе обяви, че ще започне да инвестира във Fiat, когато "от това ще има финансов смисъл". В резултат италианският гигант остана без реално предстгавителство в основни пазарни сегменти и накрая се оказа зависим най-вече от най-малките си модели 500 и Panda, и от домашния си италиански пазар.       Концептуален модел на пикап от бъдещото семейство Fiat Panda        Сега ерата на лишения най-после свършва: в следващите няколко години Fiat ще допълни европейската си гама с много нови модели, ползвайки общи платформи с Peugeot, Citroen, Opel, Jeep и останалите "братски" марки в групата Stellantis. Но и това крие рискове: ще запази ли компанията идентичността си? Alfa Romeo вече преживя едно такова унизително фиаско с лансирането на модела Milano, който бе всъщност технологичен близнак на Jeep и Peugeot, и се произвежда в Полша. Недоволството в Италия бе толкова голямо, че компанията набързо трябваше да прекръсти колата на Junior. Automotive News Europe разговаря по тези теми с актуалния главен изпълнителен директор на Fiat Оливие Франсоа. Французинът е стар кадър на Fiat и Chrysler, главен маркетинг директор на групата Stellantis и също шеф на френския премиум бранд DS.          13 въпроса към Оливие Франсоа (ГАЛЕРИЯ):

      

 

 

 

 

fallback
  • #7
    До 6 ( преди 6 месеца )
    Дай бякакъв компромис с е колите
  • #6
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Дори и да се изравнят цените или да са по ниски от на ДВГ, имаш други разходи, които са по високи. Засега може да нямат данък, ама това ше се промени. Застраховките са им по скъпи.. и като удариш черата да се оказва, че май ДВГ, дори по скъпо си е по добре. Понеже за е-колите - трябват и много компромиси да се направят..
  • #5
    анонимен ( преди 6 месеца )
    2-ри, търсене имаше, само докато можеше да се врътне някоя далвера и там цената не играеш роля. В Германия, даваха 6-10к ако си купиш е-кола. Оказа се голяма перачница. Купуваш, прибираш едни 10к и я продаваш веднага -10к. и си на 0! Някои хора (предимно от полит средите) направиха милиони... когато и дребните риби решиха, смениха правилата.. ти ми говориш за търсене.. глупости.
  • #4
    Факт ( преди 6 месеца )
    Защо да е свързано със субсидии.Нормалният умен човек купува Тесла защото за 80 бона получава кола по бърза от бмв м5 за 100 бона.Само диванният *** вика скъпа е и събира пари за Пассат дизел.
  • #3
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Казано накратко, забраните за ДВГ нямат никакъв ефект за продажбите на електромобили. Започват да се продават само, когато се доближат до цената на ДВГ. Когато цените им се изравнят или електромобилите вече са по-евтини от ДВГ, никой няма да може да спаси продажбите на ДВГ. Сега в Китай, следва световен мащаб.
  • #2
    анонимен ( преди 6 месеца )
    "Тъжно е, че търсенето на електромобили се оказа изцяло свързано със субсидиите, казва Оливие Франсоа" тъжно е в зависимост от гледната точка. Тъжно е за тези, които обличат фактите в емоции. От прагматична гледна точка Това беше безценен опит - доказа, че има търсене за електромобили въпреки техните недостатъци. Оказва се, че абсолютно всички останали недостатъци могат да бъдат приети като компромис от клиентите с изключение на цената. Тя е единственото от което ПРЯКО зависи продажбите.
  • #1
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Тъжното е по-скоро, че сте толкова наивни, да си милите че някой ви вярва.. лицемери.
fallback
Последни