fallback

Как лесно да разпознаете, че двигателят е на умиране

Тези 9 прости проверки при покупка ще ви помогнат да отсеете кандидатите за пълна диагностика

Покупката на автомобил втора ръка има много предимства за бюджета ви, но крие и немалко рискове - най-големият от които е да попаднете на машина, чийто двигател изживява последните си дни. Продавачите имат на свое разположение много трикове и достиженията на съвременната химия, за да прикрият този факт. Затова проверката на автомобила в компетентен сервиз е задължителна преди покупка. Но тя струва пари, а, в особените условия на българския вторичен пазар, може да ви се наложи да проверите десетина коли, преди да намерите читава. Затова ето няколко начина да отсеете потенциалните "мъртъвци" още при първия оглед, и да стигнете до проверка в сервиз само за по-обещаващите кандидати.       10 проверки дали двигателят не е на умиране (ГАЛЕРИЯ):

      

fallback
  • #18
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Все пак всичко се и ремонтира части има двигатели също карай и пей сърце.
  • #17
    анонимен ( преди 5 месеца )
    То двигателя от много време е консуматив, колко да струва ето вижте някъв умрел CHR па и грозен 90к, ще сменям двигатели до откат майна!
  • #16
    Лесно и просто ( преди 6 месеца )
    как лесно да разпознаете ,че на една кола двигателя е пред умирачка ? Ами много е лесно - изложена е за продажба на горубляне и е обляна сиииилно и хууубаво с добавки за всичко, което можете да се сетите - от течове, хлабини до мощност и т.н.
  • #15
    4епа ( преди 6 месеца )
    В бг сервизите са под всякаква критика
  • #14
    Някой ( преди 6 месеца )
    медиа баламурник
  • #13
    Чичи Мохичи ( преди 6 месеца )
    MythBusterНа твоята тесла да не и изпуснат спирачките случайно и да се събудиш в някое дере...Пък може и нещо пак така случайно да почне ти пуши таблото на светофара, но като нямаш ръчка и джама не може си свалиш ;) Ще трябва си сложиш едно чукче като като на градския в случай на авария....Та карай си автономния "рейс" с едно на ум!
  • #12
    анонимен ( преди 6 месеца )
    очи гледали очи плакали какви сервизи има у бг
  • #11
    Zaz ( преди 6 месеца )
    Мен ме цакаха с едно Suzuki *** купих го и уж маслото му било сменено аз го карах 3000 км но реших да го сменя и ремарка също и то после умря за една седмица. Започна да му трака двигателя и се оказа лагери на колянов вал. Беше евтина кола и я продадох за части но най вероятно му бяха сипали добавки в маслото за да намали тракането и да го продадат.
  • #10
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Ако е японска, си е умряла още от завода.
  • #9
    Mehmet-6te-vi-go-nav ( преди 6 месеца )
    Българите са ***-дори да им продаваш здрава и читава кола,изпрана и почистена със сервизна история проверена от до със всичко платено пак недоволства.*** пак ще каже да ама защо лайсната на вратата е избеляла-смях.Ганчовци да ви цакат-и в сервизите да ви цакат и навсякаде където дупка имате...
fallback
Последни