fallback

Mercedes обнови най-луксозния си модел

S-Class получи асистенти за шофиране и други нови технологии

Mercedes-Benz S-Class е еталон в луксозния клас в продължение на много десетилетия. Този модел играе важна роля за базираната в Щутгарт компания, особено след като главният изпълнителен директор Ола Калениус постави още по-голям акцент върху луксозния клас с висок марж, като част от политиката на марката. Затова и този модел трябва да  се поддържа в крак с най-новите технологии, за да оцелее срещу силни конкуренти.

По тази причина Mercedes внимателно модифицира серията 223 за новата моделна година. Промените са предимно технологични, като първите клиенти в Европа ще могат да се възползват от тях в края на юли, а след това моделът ще стигне до САЩ и Китай.

Изборът от екстериорни цветове е разширен, за да включва „Verde silver metallic“ и „Velvet brown metallic“. Вече богатото стандартно оборудване се допълва от удобни подглавници отпред с допълнителни възглавници.

Далеч повече са технологичните промени. Флагманът на Mercedes предлага функцията „Автоматична смяна на лентата“ (ALC), с която производителят продължава да развива системите за подпомагане на водача в областта на автономното шофиране на ниво 2 в Европа. Автоматичната смяна на лентата се поддържа на магистрали с две структурно отделни ленти, въпреки че първоначално е ограничена до максимум 140 км/ч. Тя е част от пакета Active Distance Assistant "DISTRONIC" с Active Steering Assistant.

Mercedes-Benz разширява своето предложение за видео стрийминг с услугата RIDEVU на Sony. Органите за управление и функциите са разработени специално за използване в автомобила. Потребителският интерфейс на MBUX също е оптимизиран, като според производителя, предложенията за асистирано паркиране вече могат да бъдат намерени по-интуитивно в менюто и следователно трябва да бъдат по-лесни за използване от клиентите. В допълнение, предварителното оборудване „Digital Vehicle Key“ също се планира да се използва за устройства с Android в бъдеще.

Напомняне за присъствие на пътниците също е налично в обновената S-Class. То се активира и деактивира автоматично, веднага щом може да се предположи, че има хора или животни отзад чрез отваряне на задната врата за дълго време.

Всички варианти на Mercedes-Benz S‑Class, включително хибрида и Mercedes-Maybach S‑Class, както и EQS, слизат от поточната линия във Factory 56 в Зинделфинген (Гер). С гъвкаво, ефективно и дигитално производство, този завод въплъщава бъдещето на производството, поне както си го представят в Mercedes-Benz.

fallback
  • #2
    Hmn ( преди 7 месеца )
    Кви са тея на$рани джанти да не е няква голфара тва.
  • #1
    Варан ( преди 7 месеца )
    Този коло не е за българските дупки...
fallback
Последни