fallback

10 нови автомобила с фабрична газова уредба

Двигателите на петролен газ снижават парниковите емисии с 10%, а фините частици - с цели 90%

България е далеч от европейските лидери, когато става дума за електромобили. Но в една друга област на така наречените "алтернативни задвижвания", страната ни е горд член на Топ 5. Става дума, разбира се, за автомобилите, работещи на втечнен петролен газ (LPG).        Петролен газ, LPG, газова уредба         Макар да не може да предложи нулевите локални емисии на електромобилите, традиционната газова уредба също има своя принос за околната среда. Парниковите емисии при тези автомобили са средно с 10-15% по-ниски, отколкото при същите коли с чисто бензинов двигател. Емисиите на фини частици са с близо 90% по-ниски, а на вредни азотни оксиди - с цели 98% по-ниски.

В последните години европейските производители все повече узряват за идеята да предлагат LPG на онези клиенти, за които електрическата мобилност е твърде скъпа или с недостатъчен обхват. Проблем е, че в повечето страни все още липсва инфраструктурата. Но не и в България. Зарядните станции за пропан-бутан в Европа са вече над 47,000 - но три четвърти от тях се падат само на пет държави: Полша, Германия, Италия, Франция и България. Само у нас има повече станции, отколкото във всички останали балкански страни, взети заедно. Добър повод да погледнем към онези нови автомобили, които се предлагат с вградена фабрично газова уредба.        10 автомобила с фабрични газови уредби (ГАЛЕРИЯ):

      

fallback
  • #17
    Газ ( преди 1 месец )
    Само ме е яд че Рено и Дачия не предлагат автомат на газ. Иначе веднага бих си взел. Хубавото на фабричната газ е че двигателят е проектиран да работи на газ и да няма проблеми.
  • #16
    Александър ( преди 1 година )
    За Джогъра малко сте подлъгали.Екстрийм с всипки екстри стига 44000лв.
  • #15
    гатанка ( преди 1 година )
    Живее под наем ,пазарува втора ръка дрехи ,никога не глези децата си с нещо по така ,пропуска морето защото е скъпо , но кара 15 годишен премиум .Що е то - сноб.
  • #14
    Типичния ( преди 1 година )
    Всеки си прави сметката освен *** ( по-тъмничък, обикновено живее в копфтор, няма прозорци, но има сателитна чиния, обича да ходи на казино, не обича да си реже ноктите на краката, но обича да ходи по джапанки ) Купил си е Бентли и живее в него, защото в колибата става течение и настива. Познавам такива хора.
  • #13
    Роро ( преди 1 година )
    Всеки си има своите желания, когато си взема кола. Всеки се простира според чергата си. Всеки си прави сметката.
  • #12
    до 2 ( преди 1 година )
    Защото 1.5 dCi вече не съществува, примерно?
  • #11
    aaa ( преди 1 година )
    И аз се подлъгах преди години с едно Сандеро на газ,... е на 120000км беше леш, едвам я продадох после.В същото време един приятел купи 3 Докера дизел, вече са над 250000км и е много доволен
  • #10
    обективен ( преди 1 година )
    Само двигателя на Рено став а а за каране защото е с турбо , другите са прекалено тромави.Затова и Сандеро е най продаваната кола в Европа ,защото е най-евтина с много екстри и модерен дизайн.
  • #9
    Майстора ( преди 1 година )
    Сетила се Мара да се побара! Автомобили с фабрични LPG и CNG уредби трябваше да станат масови още преди 10-15 год. Това е правилната посока, а не това недоразумение електр. кола! Обикновения европеец не иска кола на ток, иска си ДВГ! Колкото и да натискат електричките зелените *** от Брюксел...тоя път няма да стане!
  • #8
    До долния ( преди 1 година )
    Щото онаа е на метан а не на нефтен газ
fallback
Последни