fallback

5-те най-големи врагове на двигателя

Експерти посочиха какво в повечето случаи разваля мотора отвътре

Двигателят е най-скъпият компонент на автомобила и всички собственици на автомобили искат той да издържи възможно най-дълго. За целта е важно да поддържате вътрешността му чиста, така че мръсотията и отлаганията да не увеличат износването му. Нека да разгледаме различните видове замърсяване и методите за справяне с тях.

5-те най-големи врагове на двигателя (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #7
    motofen ( преди 2 седмици )
    До разбирачите по-долу - не, не е така, 15 000 км. дори е прекалено
  • #6
    Ок ( преди 2 седмици )
    Нисан Кашкай дизел, закупен нов през далечната 2013.Техническите обслужвания смяна на масла и филтри бяха на 3500 след това на 8000 км. После вече на всеки 15000.До момента няма проблем. Пасат бензин същата година, нов-първа смяна на 25000.Сега харчи масло, като луд,а е на 150000км.Новия ми трактор Хускварна от преди месец с мотор на Хонда първото масло се сменя на 4 мото часа по инструкция,след това на сезон. А вие си карайте. Проблема си е ваш.
  • #5
    ластик ( преди 2 седмици )
    Алоу разбирачите, ДВГ завинаги!
  • #4
    Анонимен ( преди 3 седмици )
    "Ако двигателят има директно впръскване на гориво, периодично трябва да сваляте всмукателния колектор и да го измивате, както и всмукателните клапани".!@$Ко речи? А превантивно да правим ли основен ремонт пред блока на всеки 20х км, или да караме само в слънчево време (между 18 и 25 градуса) с гориво произведено и тествано от НАСА, ЕАСА, тн,
  • #3
    Анонимен ( преди 3 седмици )
    Предния коментар е мой. Сегашната ми кола даже няма щека за проверка 2.0-245 кс.Първа смяна на масло на 26000 км. (както си показа компютъра). Почна да брой от 30х км, като я изкарах от дилъра, ама явно съм натискал обаче повече :). Гранцията е 3 години заводска + 2 премиум селекшън. Кварталните "мастъри" обясняват врели некипели и си нямат никаква идея за какво става въпрос, особенно с новите коли. Иначе от 20г брангии горе долу разбират ама цените им за поддръжка са на 80-90% от официалните.
  • #2
    Анонимен ( преди 3 седмици )
    Каква смяна на масло след 1000-2000 при нова кола? Да не сме средата на 70-те и да карам Москвичи и Жигули. С последните ми 2 чисто нови коли си сменям маслото както е предписал приозводителя и когато каже компютъра. Карах ФВ 2.0 ТДИ купуван чисто нов през 2014, 10г каране 152х км, смяна на масло на 30х км. Продадах го преди 2 месеца без никакви проблеми, никога не съм доливал масло или антифриз. Антифриза съм го сменял 1 път (при смяна на агренажа).
  • #1
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Не се заблуждавайте с препоръките на автомобила за смяна на на по-висока предавка. Ниските обороти убиват двигателя. Обаче за да са еко се предполага че след 50-60км/ч вече трябва да си на 6-та.
fallback
Последни