MINI, британската марка на BMW, затвърди амбициите си да играе по-сериозна пазарна роля в следващите години с официалната премиера на Aceman - изцяло нов модел в гамата.
По-голям от класическия Cooper, но по-малък от Countryman, Aceman е повдигнат хечбек приблизително с размерите на Renault Clio. Шефът на MINI Щефани Вурст обяви, че очаква това да е и най-продаваният модел на марката в бъдеще.
Откакто бе възродена от BMW преди две десетилетия, MINI си остава относително нишова марка, със средно около 300,000 продажби годишно. С лансирането на Aceman шефовете й планират да станат по-масов производител, сравним като мащаб с Mazda или Subaru например.
MINI Aceman - основните факти (ГАЛЕРИЯ):
Още по темата:
-
Мнозина вече се възползваха от необикновеното предложение за новия Countryman
-
От BMW най-сетне са направили MINI Countryman такъв, какъвто трябваше да бъде от самото начало
-
Близо 40% от притежателите на коли на ток мислят за връщане към ДВГ, сочи проучване на J.D. Power
-
Cooper SE Convertible e eдинственият електрически кабриолет в света - и цената му ще ви смае (ВИДЕО)