IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi показа новия си електрически флагман

Компанията разкри някои детайли на RS E-Tron GT Performance

Германският производител Audi визуализира новия си електрически флагман. Той ще се казва се RS E-Tron GT Performance и повтаря подхода, който компанията използва при бензиновите модели RS6 и RS7 Performance.


Audi RS E-Tron GT Performance


Актуализацията на Audi на RS E-Tron GT идва, след като Porsche представи своя електрически топ-модел Taycan Turbo GT. Марката с четирите пръстена в емблемата си не подхожда толкова хардкор, както колегите от Цуфенхаузен, но е ясно, че спортният модел ще получи увеличена мощност спрямо сегашния RS E-Tron GT, който развива 637 к.с.

Показаният от Audi прототип е все още с камуфлаж, но ясно се виждат керамичните спирачки зад колелата, което е явен намек за увеличението на мощността. Обновените предни и задни двигатели едва ли ще достигнат 938-те к.с. на Taycan Turbo S, да не говорим за 1019 к.с. при Turbo GT.


Audi RS E-Tron GT Performance


Инженерите на Audi обаче са направили промени не само в задвижването, но и в батерията за по-дълъг пробег. За справка, новият Taycan с Performance Battery Plus има използваемо енергийно съдържание от 98,6 kWh, докато базовият модел получава 83,6 kWh нетна батерия.

Скоростта на зареждане също се увеличава, което не е изненада, като се има предвид, че най-новият Taycan вече може да поеме 320 кВт вместо 270 кВт. Освен това Audi разработи нова система на окачване с четири индивидуално активни амортисьора с двоен клапан. Този по-бързо реагиращ хардуер ще бъде адаптиран от новото Porsche Panamera. В Audi окачването е настроено за по-голям комфорт в сравнение с по-острия Taycan.

Audi възнамерява да представи 2025 E-Tron GT по-късно тази година. Ще има и други актуализации в гамата, тъй като по-ниските модели, позиционирани под RS и RS Performance, също ще бъдат променени.


Още снимки на електромобила - вижте в галерията:


0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    VAYK ( преди 1 седмица )
    Не и когато претендираш да си бърз! Истината е проста ти нямаш технология за тази лига! Бил си някой при ДВГ, сега не ти се получава
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    До 8 - Една кола е повече от времето, което вдига от 0-100. То и аз имам мотор, дето вдига 0-100 за уж 2.6 секудни, ама съм го тествал два пъти. През останалото време си карам дале по-нормлано.
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    300 kW зарядна станция не е нещо особено. Hypercharger, които се ползват от двете големи зарядни инфраструктури в България предлагат дори 400 kW с 4 модула по 100 kW, които се разпределят между две колонки, спрямо нуждите на зареждащите автомобили. По-често се ползват с 300 kW, 4 модула по 75 kW , които струват само 80 000 евро и при 80 стотинки за киловатчас са буквално принтер за печатане на пари, ако има кой да зарежда на тях. 240 лв приходи на час за 300 киловата зареждане.
  • #8
    2 rate up comment 6 rate down comment
    VAYK ( преди 1 седмица )
    Незнам Weisenbach пакета за новия Тайджан общо 250К евро за показатели като на Модел S PLAID за 100К. А за 100К ти дават някъв Тайджан който само за момент може да вдигне конете и да направи някво ускорение, което малко се доближава до модел С лонг рейдж, инак поддържа 400коня! Не че е малко ама нали си Порше, постарай се, играеш в лига дето най слабата версия на модел С ти е 700к.с. :)))))))
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Тесльо, къде ще зареждаш с 320кВт, като не съществуват такива зарядни станции. Всичко е само на хартия да лъжат балъците.
  • #6
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    "в сравнение с по-острия Taycan" Не знам дали Тайкан е "остър", но преводаческите ти способности определено не са.
  • #5
    2 rate up comment 4 rate down comment
    popa ot razgrad ( преди 1 седмица )
    това ми прилича на предсмъртна агония...
  • #4
    11 rate up comment 0 rate down comment
    До Кольо ( преди 1 седмица )
    Идеята на флагманите на която и да е марка никога не е била масови продажби, а дори напротив. Понякога за две емблеми и три боядисани линии искат 10 хиляди евро отгоре, за да кажеш че караш уникат. Този случай поне е от по-добрите. За сметка на по-високата цена ползват този автомобил като витрина на най-добрите си постижения в технологиите. Повече мощност, керамични спирачки, по-голяма батерия и повече пробег, по-добро окачване и по-бързо зареждане. След години част от тези неща ще са базови
  • #3
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Kolio ( преди 1 седмица )
    А цената е?Абе вие луди ли сте?Вижте колата на Xiaomi.
  • #2
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Знам, знам. час спиране за изминаване на 2000 километра е адски много и ще обърка плановете на всички антиелектрици, защото те за 2000 километра спират само за пет минути за зареждане. Знам че това ще е единствената причина поради която електромобилите никога няма да се наложат. Никой няма да може да си позволи да спре за повече от 5 минути за изминаване на 2000 километра.