fallback

Toyota обнови основно един от старите си офроудъри

4Runner получава свеж дизайн и нова хибридна система

Последният път, когато Toyota 4Runner смени поколенията, беше преди 15 години, така че смяната на поколенията при емблематичния офроуд беше наложителна. Новата генерация на модела е изградена от нулата, но той запазва основните си качества, които го направиха популярен сред потребителите.

Базиран на новата Tacoma, която беше показана по-рано тази година, 4Runner използва същата архитектура като на пикапа - TNGA-F. От гамата отпада остарелият 4.0-литров V6, съчетан с петстепенен автоматик, който отстъпва мястото си на 2.4-литров двигател с 4 цилиндъра и турбокомпресор, развиващ 278 к.с. и 521 Нм. Това е 8 к.с. и 113 Нм повече от досега.

Като опция се предлага хибридна версия I-Force Max на същия двигател, която има 326 к.с. и 630 Нм, като в двата случая старата скоростна кутия е заменен от 8-степенна автоматична трансмисия.

Новият 4Runner ще се предлага със задвижване на две колела, частично задвижване на четирите колела и пълно задвижване на четирите колела. Всички 2WD модели ще имат диференциал с ограничено приплъзване, докато 4WD версиите ще получат електронно контролирана двускоростна трансферна кутия с високи и ниски предавки, както и активен контрол на сцеплението (A-Trac) на Toyota.

В Toyota нарича това „нов механизъм за изключване на стабилизиращата щанга за по-добра артикулация“. Достъпен с едно натискане на бутон, той позволява на 4Runner да се огъва, като същевременно държи гумите си на земята. 4Runner има 32-градусов подход и 24-градусов ъгъл на изтегляне от препятствието.

Новият 4Runner обещава да бъде още по-способен извън пътя. За модела се предлагат режими Mud, Dirt и Sand и по-тихата функция Crawl Control, а на по-късен етап ще се появи и нов пакет оборудване Trailhunter, заимстван от Tacoma. Така купувачите ще могат да избират от общо девет версии на всъдехода, комбиниращи различно оборудване.

Топ-вариант 4Runner Trailhunter има 33-цолови офроуд гуми, които повишават пътния просвет с 50 мм отпред и с 38 мм отзад. Моделът е оборудван със специални амортисьори, багажник на покрива, високо монтиран въздухозаборник за задвижването I-Force Max, 20-инчова светлинна лента и стоманени предпазни плочи.

Клиентите, които не се интересуват толкова от офроуд, могат да изберат новото оборудване 4Runner Limited. Най-модерно изглеждащия вариант получава черни акценти по екстериора и първокласни подобрения вътре като отопляем втори ред, проекционен дисплей и автоматични чистачки със сензор за дъжд.

Новият Toyota 4Runner получава стандартно с 8,0-инчов сензорен екран и 7,0-инчов цифров инструментален панел, но има наличен 14,0-инчов сензорен екран с 12,3-инчов цифров панел при по-високи класове. Има безжична свързаност с Apple CarPlay и Android Auto, безжично зареждане и USB-A и USB-C изходи.

Всяка версия на новия 4Runner получава стандарта Safety Sense 3.0 на Toyota, включително оборудване като автоматично аварийно спиране с разпознаване на пешеходци, адаптивен круиз контрол, асистент за проследяване на лентата, разпознаване на пътни знаци и асистент за дълги светлини.

Още снимка на новата Toyota 4Runner - вижте в галерията:

fallback
  • #6
    Lubo ( преди 1 месец )
    Базиран е на новата Тойота Такома,която се прави в Мексико.....Дали качеството ще е като Японското?
  • #5
    анонимен ( преди 1 месец )
    Много хубав джип. Но няма да се продава в Европа.
  • #4
    МЯЗЪЪЪ ( преди 1 месец )
    НА НИЩО НЕ МЯЗЪЪЪ !!!???ПРИЛИЧКА МИ НА КУФАРЪЪЪ НА БАБЪЪЪ!!!???
  • #3
    Фен ( преди 1 месец )
    Мяза на дъстър
  • #2
    дефинитивно не ( преди 1 месец )
    9 версии, ама 2 мотора, и 2та с автоматик. пас.
  • #1
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тези ако четяха коментарите тук и знаеха, че скоро ще фалират, изобщо нямаше да се напъват да пускат нови модели ...
fallback
Последни