fallback

Opel представи възродената Frontera

Електрифицираният кросоувър заменя Crossland

След месеци на очакване германският производител Opel представи нов кросоувър, който ще се настани между Mokka и новия Grandland в гамата на марката, и ще замени Crossland след края на жизнения му цикъл. За модела, който ще бъде оборудван с хибридни и 100% електрически двигатели, е възродено името Frontera.

Новата Frontera има всичко необходимо, за да изпъкне в SUV-гамата на Opel. Новият модел е с по-модерен и атрактивен дизайн от Crossland и използва последната еволюция на решетката Vizor. Черен детайл с висок гланц е интегриран в предната част, заедно с тънки фарове с Eco LED технология и подобрено крило за дневни светлини.

Opel не съобщава размерите на новата Frontera, но тя има типични пропорции за B-сегмента, забележимо е по-голяма е от Mokka и има по-познат силует. Арките на калниците подчертават офроуд характера в сравнение с предшественика му, въвеждайки висока раменна линия и отличителна С-колона, която разделя вътрешното пространство.

Отвътре новата Frontera разполага с инструментален панел „Pure Panel" с два големи 10-инчови цифрови екрана за инструментите и информационно-развлекателната система, всеки разположен зад по-елегантен волан. Свързаността е от ключово значение, така че се предлага опцията за станция за зареждане, която става част от информационно-развлекателната платформа.

Новата Frontera получава 5 места в салона, като предните седалки са проектирани да осигурят високо ниво на комфорт благодарение на технологията Intelli-Seat. Специалните канали намаляват натиска върху опашната кост и са тапицирани с рециклирани материали и контрастни шевове. Задните се сгъват на асиметрични половини, увеличавайки обема на багажника от 460 литра до 1600 литра.

Що се отнася до задвижванията, в основата на Frontera е платформата CMP, която се използва от модели като Fiat 600, Jeep Avenger и редица други кросоувъри на концерна Stellantis. Съответно и задвижващите системи на новия модел на Opel ще бъдат идентични.

Това означава, че клиентите ще може да избират между напълно електрическа версия и двигатели с 48-волтова хибридна технология. Все още няма официални данни, но се очаква електрическата версия да получи мощност от 156 к.с. и пробег 400 км. Бензиновите варианти ще развиват между 101 или 136 к.с.

Още снимки на новата Frontera - вижте в галерията:

fallback
  • #10
    Benny ( преди 4 месеца )
    Абе добър си е автомобилиа но не е VW
  • #9
    БайБоцимир ( преди 4 месеца )
    Хехее, двигателче 1.4-1.5? И импотентна електричка - нито мощност, нито пробег. А иначе "арките на калниците подчертават офроуд характера...". Какъв офроуд с това нещо, вероятно ще е дори само с предно предаване. Аз го виждам като пластмасова играчка.
  • #8
    анонимен ( преди 4 месеца )
    До 7: Фиат да не е собственост на Пежо та да им слагат емблема?
  • #7
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Марката ОПЕЛ практически я няма вече. Целта на Стелантис е ясна - продава Пеж-а с емблеми на Ситреон, Опел, Фиат, Ланча, и така печели все повече. VW да не прави нещо различно?
  • #6
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Не случайно тези са производителя с най-голяма печалба, буквално продават с 20-30% надценки посредствени коли, да не ги изброявам марките от концерна.
  • #5
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Ел колите -миксери-микровълнови -ламарини-палатки са не по малко вредни от двг то защото за изработването на батерии се дълбее земята най вече от Африка и не само по целия свят това е вредно повече дори от двг то и това няма да изтрае много тази мода трите ми коментра се отнасят до хората и и до кликата от Брюксел. Но хората да знаят също че тея тука трият коментари да знаете трият коментари тея клоуни нищо чудно да го изтрият след кат го ПУБЛИКУВАМ.
  • #4
    анонимен ( преди 4 месеца )
    И да продължа това нещо искам да го видя на живо и тогава ще мога да кажа по -задълбочено какво мисля .А това че е възродено името Фронтера изглежда че трябва да оправдае името на предшественика си и ако го достигне по техническата част поне наполовина е добре но *** политичета трябва да млъкнат искат да ни затворят устите и работят в комбинация с еко талибаните но трябва да се осъзнаят тея от климата в Брюксел. Това нее бъдещето на автомобилите .Ел
  • #3
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Ппобег 400 км тея сее ба ват с хората тва извън градъ дали ще станеш до крайната си цел най вероятно не слаба батерия. Слаба работа ел версията не пише зали е с 2 мотора или един по точно дали е на предния иле заден мост батерията не пише , 156коне е твърде малко бензино е слаба конете можете да са нещо като 150 -200 коня но тва искат шибяните "политичета' от Брюксел и дано си го набутат у уная си работа и нищо чудно да няма продажби туй нещо
  • #2
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Тази играчка ако види кал... ще се уплаши, пък пишете за офроуд. Смях... но модата е такава..ГМО.
  • #1
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Стеланти прозивеждат едно тумбесто рено хечбек, на което слагат различни емблеми.
fallback
Последни