fallback

Китайци пуснаха брутален SUV с пробег от 1300 км

Хибридният всъдеход на Chery развива 375 конски сили

Лекият хибриден SUV - Jetour Shanhai T2, вече е официално достъпен за предварителна поръчка в мрежата на китайския производител Chery, като цената му варира в диапазона между $25 500 и $30 000. Автомобилът с повишена проходимост е с квадратна форма, а отзад е разположено резервно колело. Размерите на Jetour Shanhai T2 са 4785 x 2006 x 1875 мм, а междуосието е 2800 мм.

Shanhai T2 има ъгли на атака 28° и 30°, минимален просвет от 205 мм и дълбочина на газиране 700 мм. Предлагат се гуми 255/55 R20 и 255/60 R19. Автомобилът е оборудван с 64-инчов панорамен покрив. С други думи това си е истински всъдеход.

В в салона има 10.25-инчов арматурен панел и 15.6-инчов централен контролен екран с вграден чип Qualcomm Snapdragon 8155. Колата побира петима души в схема 2 + 3. Оборудването включва безключов достъп, дистанционно управление чрез приложение, безжично зареждане 50 W за мобилни телефони, отопляем волан ел. регулиране на седалката и много други.

Той получава система за подпомагане на шофирането от ниво 2, която обхваща адаптивен круиз контрол, аварийно спиране, помощ при задръствания, предупреждение за трафик отзад, контрол при спускане по наклон, контрол при задържане по наклон и интегриран круиз контрол.

Автомобилът е оборудван със системата Chery Kunpeng Super Performance Electric Hybrid C-DM, която се състои от хибриден двигател ACTECO 1.5TGDI от пето поколение и синхронен електрически двигател с постоянен магнит, свързан с 3-степенна DHT скоростна кутия.

Двигателят развива мощност от 115 kW и 220 Нм, а електрическият мотор - 165 kW и 390 Нм. Инсталацията с два двигателя осигурява системна мощност на силовия тракт от 280 kW (375 конски сили) и въртящ момент до 610 Нм.

Базовата версия изминава 129 км на електрическа тяга, максималната скорост е 197 км/ч. По-мощният вариант изминава 208 км само на ток, а скоростта нараства до 210 км/ч. Любопитно е, че с едно зареждане колата има общ пробег от над 1300 км.

fallback
  • #13
    Някой ( преди 8 месеца )
    Карах последната година киа ниро най-новата и предишния модел . Електичките. Е такова ниско качество на "всичко" не бях срещал . Честно ви казвам че кадет или корса имат по-добро качество !
  • #12
    анонимен ( преди 8 месеца )
    За тези пари е супер. В момента европейските аналози са двойно по скъпи!
  • #11
    bo ( преди 8 месеца )
    Единстената полза от китайските авотомобили е вероятно конглокенцията в ценовата политика на еврпейските производители.
  • #10
    Гош ( преди 8 месеца )
    Колите са на изчезване, от както се качих на СУВ(джип) преди 12г повече за кола неща да чуя, каквато ще да е.
  • #9
    Кордит 9 мм. ( преди 8 месеца )
    *** той "брутално газиран" бе!Ами ,като го"разгазират"?!!
  • #8
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Само 700м мм? Слабо са го газирали, може спокойно да го вдигнат до литър.
  • #7
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Това на снимката прилича на осакатена кръстоска между Реиндж ровър и Крайслер СЮВ-та. Азиатците така и не се научиха да творят.
  • #6
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Каква е тази мода да слагат 20 инча джанти на джипове? Какъв е смисълът да караш джип с нископрофилни гуми? Някой ще каже заради спирачките.....ами не, не е заради спирачките! 16 инчова джанта събира спирачни дискове 300 мм. Които са напълно достатъчни. Така че и тази опорка отпада. В реалният живот нискорпофилните гуми нямат никакво предимство! Само влошават комфорта и проходимостта и намалят здравината като правят и всички елементи по окачването по уязвими.
  • #5
    анонимен ( преди 8 месеца )
    до дгеб: изискване на ЕС за поддръжка на ЛГБТ шофьори.
  • #4
    дгеб ( преди 8 месеца )
    Руменчо какво означава "дълбочина на газиране 700 мм"!???
fallback
Последни