fallback

Потребители посочиха най-лошите информационно-развлекателни системи

При всички тях основният проблем е един и същ - бавна работа и труден достъп до елементарни функции

Информационно-развлекателните системи имат умението да поляризират мненията по начин, по който малко други технологии в автомобила го правят. В същото време всеки производител използва уникален начин, за да покаже как неговите клиенти взаимодействат с превозните средства.

Допитване на изданието Carscoops до неговите читатели трябваше да посочи коя информационно-развлекателна система е най-лошата, като отговорите бяха доста любопитни. Всички участници обаче се обединиха около един и същи проблем на тези технологии, без значение в какъв автомобил са интегрирани.

Най-лошите системи за инфотеймънт (ГАЛЕРИЯ)

fallback
  • #9
    Докторът ( преди 1 месец )
    Най-безполезната *** в автомобилаТези екранни трябва да бъдат забранени със закон. Всеки мобилен телефон за 100 лева е по-добър във всяко едно отношение.Екрани над 5 инча в автомобил трябва да бъдат забранени. И трябва да има физически копчета за всички жизнено важни функции
  • #8
    анонимен ( преди 1 месец )
    Hey Mercedes
  • #7
    Ден ( преди 1 месец )
    Най-добре си е комбинацията от тъч скрин + нормални бутони за шорткъти и управление на климатика и други основни функции които дават отчетлива обратна връзка. Незнам какви са тея *** които решават да сложат капацитивен бутон вместо кликащ. Нито ми е модерно нито удобно.
  • #6
    До 5 ( преди 1 месец )
    При подхода с копче, пак трябва да отделиш очите от пътя и ръцете от волана, за да гледаш на малкото дисплейче примерно колко градуса си настроил климатроника. С гласовия асистент можеш да кажеш колко градуса желаеш без да отделяш очи от пътя и ръце от волана. Да не говорим че по същия начин докато шофираш можеш да си настроиш и колко градуса да ти е климатика в офиса в спалнята и в хола като им зададеш различни градуси. Или дори да си отвориш вратата на гаража и да светнеш лампата.
  • #5
    анонимен ( преди 1 месец )
    Шофьорът трябва да може да се ориентира по таблото с допир, понеже вниманието му трябва да е в пътя. Таблетите не дават такава възможност.
  • #4
    Друг Гост ( преди 1 месец )
    Аз доколкото разбирам, хората си искат бутоните. Четох статия, че Астон Мартин са наели екип който да определи кои функции да са на бутони
  • #3
    анонимен ( преди 1 месец )
    Мухахахахахаха! Еталонът за модерност, скорост на работа, логичен и удобен интерфейс, липса на каквито и да било бъгове обожаван от всеки, който се качи на Тесла, бил на първо място в негативна класация.
  • #2
    анонимен ( преди 1 месец )
    Във всяка Тесла няма нищо, та и няма и от какво да се оплачеш.
  • #1
    анонимен ( преди 1 месец )
    Въх каква драма, че Блутута не работел и, че нямало Гугъл и Епъл на големия телевизор. "ЦК" ключовете рулез!
fallback
Последни