fallback

Tesla започна да рекламира във Facebook

Илон Мъск промени стратегията и вече дава пари на Зукърбърг

Генералният директор на Tesla - Илон Мъск, категорично е против традиционните реклами. Той не дава пари за рекламни клипове на своите електромобили, което му спести милиарди долари. Освен това, по нареждане на Мъск, още преди 6 години Tesla закри страницата си във Facebook, въпреки че тя имаше милиони последователи.

В крайна сметка Tesla запази страницата си в Instagram, но съперничеството между Мъск и собственика на Facebook - Марк Зукърбърг, се засили, след като първият купи Twitter и го прекръсти на X. Спорът между двата милиардери продължи, като се стигна дори до нелепото предложение той да бъде разрешен с бой в клетка.

Затова и решението на Мъск за връщането на страница на Tesla в най-популярната социална мрежа изглежда изненадващо. Още повече, че производителят на електромобили започна да плаща сериозни суми на Зукърбърг за популяризиране на електромобилите си.

Реклами на Tesla се появиха и в Instagram, която също, както и Facebook, е собственост на Meta (компанията на Зукурбърг). Там се появи кратко видео с реклама на кросоувъра Model Y, в което се посочва, че препоръчителната цена на електромобила в САЩ е 36 490 долара след получаване на федералния бонус.

Отбелязва се, че чрез Facebook компанията на Мъск планира да привлече по-възрастни клиенти, които са консервативни във възгледите си. В същото време Instagram ще позволи на Tesla да напомни за себе си сред по-младата аудитория. Такава стъпка може да помогне на американската марка да увеличи продажбите и да донесе търговски успех.

fallback
  • #19
    До 17 и 18 ( преди 8 месеца )
    Очевидно е,че не можеш да се изразяваш.Тесла не е автомобил, Тесла е производител на автомобили.Тесла Модел Y е автомобил(евентуално).Това което наричаш запетайка, са цели изречения с некоректно съдържание.И да,мога да се обзаложа, че тази година модел на Тесла няма да е най-продаван в света
  • #18
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Очевидно е че говоря за повече бройки от модел У, но да го кажа изрично, за да няма неразбрали. Можете да залагате? Пишете анонимни и няма да изгубите нищо, ако сбъркате. Споделете Какво е вашето мнение по зададените в предишния коментар въпроси? Всеки може да се включи за да стане дискусия, ако сте тук да дискутирате, а не да се заяждате.
  • #17
    До 15 ( преди 8 месеца )
    Очевидно винаги опирате да се заяждате за запетайките, въпреки че ако следите контекста е ясно за какво говоря, както се вижда. Кратко и ясно - най-продавания автомобил миналата година беше Тесла. Мога да се обзаложа, че и тази година ще бъде. Ти можеш ли? И ти ли мислиш, че тази година ще бъдат продадени по малко електромобили в световен мащаб? Смяташ ли че Тесла ще продаде по-малко автомобили отколкото миналата година? Дори да продаде същите бройки, кой ще продаде повече от Тесла тази година?
  • #16
    До 14 ( преди 8 месеца )
    Разбира се че имам предвид технически автомобилни параметри, които можеш да откриеш в техническите характеристики на всеки автомобил. Разбира се вас технически подробности не ви интересуват. Залагате на емоциите. Наричате другите теслари защото харесват електромобили от всякакви марки, но най-важният параметър при избора ви на автомобил е да е от любимата ви марка, любимият ви цвят и разбира се любимите копчета, защото всяка промяна ви е трудна. Направи сравнение на технически параметри/цена.
  • #15
    До 13 ( преди 8 месеца )
    Тесла не е най-продавания автомобил в света, Тесла Модел Y беше най-продавания модел автомобил за 2023. Има балкан разлика между двете. А постижението от 2023 никога няма да го повторят вече
  • #14
    До 13 ( преди 8 месеца )
    Какво разбираш под "параметри"? и за кой кои параметри са важни? Например за мен, за семеен седан или SUV не са важни 500 коня и ускорение от 0 до 100 за 3 сек., не ми е важно и да е на ток. Важни са ми комфорт, качествени материали и изработка, дълги пътувания без притеснения къде и кога ще заредя. Дали пък няма по-евтини и по-добри коли в който и да е клас в който има модели на Тесла, а? По важните за мен параметри дори новия Дъстър задминава всяка Тесла е за 40 000лв :-) :-) :-) :-)
  • #13
    До 11 ( преди 8 месеца )
    Ако цената беше най-важното, Тесла нямаше да е най-продавания автомобил в света. А относно цената, какво сравняваш? Посочи ми кой е този модел, който да е в същия клас и със същите параметри на избран от тебе модел на Тесла и да струва 40 000 лв? Дай моделите и модификациите да сравняваме цени? За да не ме упрекнеш в нагласяне оставям избора за сравнение на тебе.
  • #12
    До 10 ( преди 8 месеца )
    Дай телефон. Ще ти се обадя до 10-тина години. Ако toyota продължава да се инати, може и по-рано. Да ти звънна ли когато китайците изпреварят toyota? Защото това ще е по-рано от Тесла.
  • #11
    Тойота ( преди 8 месеца )
    До #9.Най важното е цената,Тесла под 40000 долара няма.Тойота Корола може да се купи за 40000 лева в България.Не вярвам,че Тесла могат да свалят цените с 100%.
  • #10
    Тойота ( преди 8 месеца )
    Когато Тесла започне да произвежда и продава по 10 милиона коли годишно,да ми се обадиш.
fallback
Последни