Генералният директор на Tesla - Илон Мъск, категорично е против традиционните реклами. Той не дава пари за рекламни клипове на своите електромобили, което му спести милиарди долари. Освен това, по нареждане на Мъск, още преди 6 години Tesla закри страницата си във Facebook, въпреки че тя имаше милиони последователи.
В крайна сметка Tesla запази страницата си в Instagram, но съперничеството между Мъск и собственика на Facebook - Марк Зукърбърг, се засили, след като първият купи Twitter и го прекръсти на X. Спорът между двата милиардери продължи, като се стигна дори до нелепото предложение той да бъде разрешен с бой в клетка.
Затова и решението на Мъск за връщането на страница на Tesla в най-популярната социална мрежа изглежда изненадващо. Още повече, че производителят на електромобили започна да плаща сериозни суми на Зукърбърг за популяризиране на електромобилите си.
Реклами на Tesla се появиха и в Instagram, която също, както и Facebook, е собственост на Meta (компанията на Зукурбърг). Там се появи кратко видео с реклама на кросоувъра Model Y, в което се посочва, че препоръчителната цена на електромобила в САЩ е 36 490 долара след получаване на федералния бонус.
Отбелязва се, че чрез Facebook компанията на Мъск планира да привлече по-възрастни клиенти, които са консервативни във възгледите си. В същото време Instagram ще позволи на Tesla да напомни за себе си сред по-младата аудитория. Такава стъпка може да помогне на американската марка да увеличи продажбите и да донесе търговски успех.