fallback

Как шофьори убиват колите си с поставяне на шумоизолация

Всяка грешка при опитите за подобрение на комфорта в салона може да струва много скъпо

Мечтата да направите личния си автомобил възможно най-тих и комфортен е напълно разбираема. Въпреки това, дори когато използвате професионални методи за подобряване на изолацията от шум и вибрации, можете неволно да навредите на автомобила, категорични са автомобилни механици, които посочиха какви грешки се допускат най-често от шофьорите.

Факт е, че голям брой автомобили в масовия сегмент не предлагат достатъчен звуков комфорт, главно поради факта, че автомобилните производители пестят от . В същото време аргументите в полза на допълнителната шумоизолация са много убедителни. В крайна сметка, ако процедурата се извърши правилно, в допълнение към подобряването на звуковия комфорт, устойчивостта към корозия се увеличава, топлоизолацията на интериора се подобрява, звукът на стандартната акустична система става по-ясен, а вибрациите и скърцането се елиминират.

Не всеки обаче разбира, че на практика процесът на инсталиране на допълнителна звукоизолация се извършва след пълно разглобяване на интериора на автомобила. И дори незначителни грешки от страна на този, който го прави, могат да причинят различни проблеми с него.

Най-безобидният отрицателен ефект на е свързан с увеличаване на теглото на автомобила. След това разходът на гориво се увеличава, балансът на теглото се нарушава, управляемостта се влошава, а спирачният път се увеличава при високи скорости.

В допълнение към увеличаването на теглото, прекомерната шумоизолация може да причини и по-неприятни последици за работата на елементите на тялото. Например, задна врата, натоварена с допълнителна тежест, може да спре да се повдига автоматично. Страничните врати, след като са натрупали излишни килограми, могат да започнат да провисват, което води до загуба на плътност на уплътненията.

Освен това, ако по време на монтажа на звукоизолацията стандартните дренажни отвори във вътрешните кухини на тялото и вратите са затворени, това може да допринесе за корозия и лоша вентилация.

Също така не са редки случаите, когато след шумоизолация на двигателното отделение възникват проблеми в работата на климатичната система, аудио-системата, таблото, бордовия компютър и други компоненти на автомобила.

 

fallback
  • #15
    маст.рбист ( преди 7 месеца )
    Нещо не е в ред!Няма да мога да спя тая нощ без да видя рекламата за виагра,семенна течност,ерекция и т.н.
  • #14
    механик ( преди 7 месеца )
    Много некадърен превод на статията!Тъпня и половина!Бетон ли ще наливаш във вратите,че да увиснат?!
  • #13
    Един ( преди 7 месеца )
    Много поздрави на този дето пише простотии,и си мисли че е технически грамотен.Завода производител е преценил добре как да го направи. НЕ ПРЕОТКРИВАТЕ топлата вода.
  • #12
    Chat GPT ( преди 7 месеца )
    Когато ползваш човек да преведе глупава статия. С много правописни грешки се прикрива липсата на смисъл в статията
  • #11
    Angelo ( преди 7 месеца )
    Няма значение колко *** е статията. Важното е да чукнем на нея,и да видим рекламите.
  • #10
    Кирил Желев ( преди 7 месеца )
    Все повече се убеждавам че не знаят за какво пишат така наречените ви експерти.
  • #9
    Истина ( преди 7 месеца )
    Изключително *** статия.
  • #8
    Ender ( преди 7 месеца )
    Може, да е на ток и да не го чуете. Не де осланяйте прекалено на това.
  • #7
    До 6 ( преди 7 месеца )
    Поставянето на шумоизолация не пречи на свалянето на прозорците. Например аз дори през зимата си държа 5 мм отворени прозорците когато карам в проходи с много завои. Така дори през деня чувам кога идва автомобил от завоя още преди да го видя.
  • #6
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Ако оставим настрана шегите с тролейте, не ми е понятно, защо да не чуваш двигателя? Че звукът му, а и не само неговият са основното в определяне на състоянието на автомобила. Да не говорим при превключване на предавка, най-вече в низходящ ред. Не ви ли се е случвало, да сваляте стъкло, за да чуете за скърцане, виене?Ще дам пример - нещо на една Е60 издава странен шум, свалям стклото, да, нещо отпред. Спирам, чаша за кафе, картонена, завряна между спирачния диск и апарата.
fallback
Последни