fallback

Палатката на Tesla Cybertruck: измама или изгодна сделка?

Обещаваният луксозен аксесоар се оказа много различен в реалния живот. Мненията за него са разделени

Tesla Cybertruck получава и търговски похвали, но и критики. Най-върлите фенове на Илон Мъск са готови да простят всичко, дори колата да не изпълнява почти нищо от обещанията, дадени при представянето. Сега можем да добавим нов пример за прекалено оптимистичен маркетинг -  палатката Basecamp на Cybertruck . Или това, което сега е инсталирано върху пикапа.             

Елегантната къмпинг палатка на бъдещето, проектирана от Tesla за Cybertruck, се оказа в реалния живот проста палатка в стила на тези, които можем да намерим и в близкия Decathlon. Само дето струва допълнителни 2730 евро. Според Tesla тази сгъваема палатка може да се „надуе за минути“ в товарната част на пикапа с помощта на ръчна помпа. Изработена с „найлонов интериор със сив калейдоскоп“, продължава сайтът на компанията, „палатката е проектирана да ви предпази от елементите, докато мрежестите прозорци позволяват въздушния поток, като ви е удобно на  ултра мек матрак“.

Това, което отличава Basecamp от типичната стандартна палатка, е фактът, че тя е специално проектирана да пасва директно в задната част на Cybertruck. ОК, само дето не е лесна нито за инсталиране, нито за ежедневна употреба. Собствениците на Cybertruck не могат просто да закупят аксесоара Basecamp, а по-скоро трябва да закарат колата си в център на Tesla, за да бъдат монтирани крепежните елементи. Според публикацияв Cybertruck Owners Club от собственик, процесът на инсталиране изглежда прост и може да се извърши от един човек, ако следва инструкциите.

Разбира се, аксесоарът тежи около 40 кг, така че за един човек повдигането му може да не е толкова лесно. Освен ако не е Карлос Насар или поне квартален фитнес маниак. Освен това се предполага, че Cybertruck има „режим на палатка“, който автоматично нивелира автомобила с помощта на въздушното му окачване. Но функцията все още не е налична, което прави изживяването от използването на Basecamp на склон съмнително.

От друга страна, трябва да се признае, че това не е обикновена палатка, тъй като концепцията е тази на покривна. Нейната структура ви позволява да запазите товарното пространство в колата. А покривните палатки тръгват от 1500 и минават 3000 евро в зависимост от марката и модела. Тоест цената на Tesla не е толкова надута.

Проблемът с този Basecamp е обикновеният при Tesla. Клиентите се оказват с продукт, който не е непременно лош сам по себе си, но значително под очакванията, които самата марка създава.    

fallback
  • #5
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    МитЕ,ти стой по далече от пикапа да не се взриви с 350 kw.
  • #4
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Гостенино, при 350kW зареждане на пикапа, той ще те чака да се изпикаеш или изпушиш цигара, а не ти него да се зарежда.
  • #3
    112 ( преди 8 месеца )
    Обичайната некадърност на Тесла, ще има да чакат да им стана клиент.
  • #2
    Гост ( преди 8 месеца )
    Ще има къде тесларите да подремват, докато чакат на зарядната станция.Да си вземат и суха храна.
  • #1
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Всеки, който е ходил на палатки поне веднъж, знае, че всъщност втората палатка е по-добра. Който си купува палатка заради външния вид, явно си заслужава маркетинга на Тесла.
fallback
Последни