fallback

15-те най-важни неща, които научихме от новите краш тестове

Половината от всички тествани от EuroNCAP модели за последната година са били китайски

Докато се подготвя новият сезон на Европейската програма за оценка на новите автомобили (EuroNCAP), организацията обобщи някои по-любопитни факти от миналогодишните тестове. Междувременно EuroNCAP работи усилено по изцяло новата си методика, която ще започне да се въвежда в краш тестовете още от догодина. Главната причина за идването й е, както обясняват експертите, драстичното повишаване на средното тегло на автомобилите, продиктувано най-вече от електрификацията.              15 любопитни факта от най-новите тестове на EuroNCAP (ГАЛЕРИЯ):

        

fallback
  • #7
    arazora ( преди 2 месеца )
    до #4Което е страшна ирония защото SUV и пикапите въобще не ги тестват с тия стандарти а там е в пъти по-зле. А иначе се загрижили за пешеходците...
  • #6
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Не се карайте, ако ще от хартия да ги направят колите, пешеходецът винаги е прецакан. Неорганизирани кръстовища, авсурдно поставени знаци, пешеходни пътеки на абсурдни места. Тръгваш да пресичаш, никой не те вижда, че зяпат де им падне. После 1,5 тона железа срещу 60 - 90 кг органична маса, познайте кой ще оцелее. Всеки път гледам пресичат деца, никой не спира, опитват се да минат пред тях, зад тях.... А да, и каране с 80 в жилищен квартал, това е супер, на знам каква защита може да помогне.
  • #5
    До 4 ( преди 2 месеца )
    Кое точно не разбра от цялото мнение? Ще получи 0 точки само и единствено за пешеходците А за всичките други тестове ще получи максимален брой точки. На практика ще е по-сигурен и ще има по-добър резултат от над 80% от новите автомобили и над 95% от колите които се движат по пътищата. Ти като избираш автомобил, Ще направиш ли компромис с живота на семейството си за сметка на това да мислиш за пешеходците или ще направиш обратното?
  • #4
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До 2 - Заради пешехоците, махнаха решетките на доста коли, а гриловете станаха ... пластмаси. Идеята била, че ако блъсна някого, имал по-голям шанс да оцелее с по-малко наранявания ... И тогава Тесла влиза с "Какво ще стане, ако те блъсне движеша се метална стена?!"
  • #3
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Горяща батерия колко %?
  • #2
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ето че не е необходимо пикапа на Тесла да минава този тест с повече от 0 звезди и пак ще може да се продава. А той няма да се справи само с теста за пешеходци. Ще получи над средния резултат.
  • #1
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Хахаха, всички с по пет звезди! Наистина е време да сменят методологията на оценяване. И поредното доказателство че производителите подготвят автомобилите с цел да минат добре тестовете, а не с мисълта за нашата сигурност. Преди години същите тези направиха тест като само промениха процента на припокриване при удар и резултатите бяха доста притеснителни.
fallback
Последни