fallback

Направи си сам: Евтина антикорозионна защита на колата

Не винаги най-скъпите продукти са най-ефикасни

Антикорозионни покрития за автомобили винаги могат да бъдат намерени на рафтовете на магазините за авточасти, но те са разделени на две условни категории: скъпи и безполезни. Ако плащате, работи, но ако решите да спестите пари, ще получите безполезна течност или такава, която в най-добрия случай само посредствено ще изпълни задачата си, а при други обстоятелства може и да навреди.

Ако обаче разширите кръгозора си на търсене можете да намерите евтино и доста по-ефикасно решение за антикорозионна защита на дъното и подкалниците на вашия автомобил. За целта обаче, трябва да посетите някои строителен магазин и да попитате за битумна замазка за покриви.

По отношение на свойствата си не е по-различна от скъпите авто мазила против ръжда, не се втвърдява като бетон, но и не се стича като водопад при нанасяне, а след това се превръща в еластично и трайно защитно покритие. Защо да не го използвате на колата?

Инструкциите за използване са прости. Трябва да загреете закупения битум с горелка, да вземете четка, която няма да имате нищо против да изхвърлите по-късно, и да разнесете приличен слой върху предварително измитите зони (дъното на колата и подкалниците).

Единственото условие е да не пестите материала, той не е скъп. И след като намажете дъното на колата, то бъдете сигурни, че тя е защитена и през следващите няколко години можете да шофирате по улиците, пълни с реагенти и покрити със сол, без страх.

fallback
  • #5
    Алекс ( преди 9 месеца )
    Вече не сме в в соцепохата ,за да използваме строителни материали в автомобилите.Има си специализирани продукти.
  • #4
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Вместо да се открива топлата вода да се бърка битумна замазка, която принципно е с друго предназначение, на същата цена (защото не можете да купите малко пакетче битум, колкото за колата) можете да си купите битумен спрей - и по-бързо, и по-лесно, и по-чисто.
  • #3
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Кой неграмотен *** ги пише тези глупости? Има 2 бюджетни начина за спиране на ръждата: сребърен феролит и фосфорна киселина. При феролит трябва да се махне порестата (надигната) ръжда, запечатва и е доста по-траен. Фосфорната киселина може да се нанася върху необработена ръжда (но в по-голямо количество), защото попива. Това решение е временно, защото изсъхва за няколко месеца, тоест трябва да се нанася преди всеки сезон. И двете струват няколко лева от железария. И се научете къде се слага Й!
  • #2
    слон ( преди 9 месеца )
    Пълни дивотии,Румка заповядай да се омажеш с битум,ще осигуря кола и материал.....за останалите не се занимавайте с ръжда,тя работи отвътре навън....този начин е неприемлив ;)
  • #1
    анонимен ( преди 9 месеца )
    добра идея, проблемът е да я вдигнете на удобно и да я изчистите както трябва преди това,
fallback
Последни