fallback

Флагманът на Audi също пострада от забавянето на продажбите на EV

Вместо да пусне електрическо A8, германската компания ще обнови сегашния седан с ДВГ

Audi планира да удължи жизнения цикъл на настоящето A8 с още няколко години, преди да предложи негов напълно електрически наследник. Ръководството на компанията е решило да се възползва максимална от успехите на модела с ДВГ на китайския пазар и да изчака с пускането на нов флагмански седан на ток заради намаляващи продажби на електромобили по света.

Четвъртото поколение на Audi A8 (D5) дебютира през 2017 г. и претърпя актуализация в средата на жизнения цикъл в края на 2021 г. Първоначално беше решено той да бъде наследен от серийна версия на електрическата концепция Grandsphere (на снимката), която да излезе през 2024 г. Сега обаче това ще бъде отложено поне до 2027 г., когато ще излезе A8 E-Tron.

Преди това Audi ще предложи поне един мащабен фейслифт на настоящото A8, за да може да запази привлекателността му за още няколко години. Говорител на марката коментира, че към момента няма планове за спиране на производството на A8, като се позована на силните продажби на съществуващия модел в Китай.

От Инголщад не потвърдиха информациите за нов фейслифт на флагманския си седан, но трябва да припомним, че Audi използва същата стратегия с Q7, което получи втори фейслифт по-рано тази година, въпреки че беше представен още през 2015 г. И се очакваше, че сега е моментът да смени поколенията си.

Големите седани с ДВГ продължават да се радват на популярност сред купувачите в Китай, където Audi предлага A8 L заедно с още по-дългата и по-луксозна облицовка Horch, простираща се до 5422 мм. В отговор на интереса на клиентите автомобилният производител планира да въведе допълнителни опции за персонализиране за своя водещ седан в Китай. Все още не е ясно дали подобни опции ще бъдат налични на пазарите в Европа и Северна Америка.

Конкурентите на Audi A8 - BMW 7-Series и Mercedes-Benz S-Class, се предлагат заедно с изцяло електрическите си алтернативи BMW i7 и Mercedes-Benz EQS. Въпреки това, тези, които търсят седан на батерии с емблемата на Audi, ще трябва да се задоволят с предстоящия A6 E-Tron или да изберат E-Tron GT, който е разположен по-ниско в гамата.

fallback
  • #13
    До 12 ( преди 8 месеца )
    Къде съм казал, че мнението ви е грешно? Това са някакви ваши самовнушения, които може би издават по-дълбоки ментални диспропорции. Митето упорства да си говорим с числа. Давам ви числа, обаче се оказва, че те не били точно правилните числа, защото били за незнамси какви си циклични времеви периоди и те всъщност не представяли реалната ситуация, която ситуация щяла да бъдела евентуалистично съвсем друга, тъй като понеже обаче защото преди точно 689,7 дни Луната е била асцендент на Козирога.
  • #12
    До 11 ( преди 8 месеца )
    След като казваш, че нашето мнение е грешно, Какво е твоето?
  • #11
    До 10 ( преди 8 месеца )
    Абе чувате ги с Митето анализите, прогнозите, пророчествата, оправданията, та вземете вижте там да се цаните да съветвате я Тавареш, я Келениус, че иначе зян отиват тези ваши дарби. Ако ли не, барем станете милионери от спекула с акции на някоя фондова борса. Тогава може би ще можете да си купувате екектрички на всеки 2-3 години, както е редно.
  • #10
    до 2 ( преди 8 месеца )
    А на тебе колко пъти трябва да ти се обяснява, че в продажбите на автомобили - всички, не само електро - има сериозна сезонност и декември е най-силният месец, а януари - най-слабият? Колко пъти да ти се обяснява, че затова се гледа дек спрямо дек и яну спрямо яну и всъщност има РЪСТ за яну? Действително скоростта на ръста на електромобилите беше толкова сериозна до миналата година, че дори яну изпреварваше дек. Тази, СКОРОСТТА НА РАСТЕЖА намаля, но това по-никакъв начин не означава липса.
  • #9
    Гост ( преди 8 месеца )
    Адреналинката - електричка пак се обзалага и никога не познава.Няма топки(оперативно отстранени)да си признае.
  • #8
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Смешници, като се сетят след 5 години да пуснат електрически, китайците ще са с над 800 км пробег в този сегмент, а от Ауди ще ни обясняват как може да изминеш 650 км ама по надолнище
  • #7
    анонимен ( преди 8 месеца )
    "22 или 22" да се чете "20 или 22".
  • #6
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Много тежко ги приемаш този спад. Все едно си "на процент" от процента на нарастване. А иначе би било истинско чудо продажбите да намалеят. Все пак в ЮК например, 22 или 22 процента вече задължително трябва да са ел. Ако не са, 15 хил паунда глоба за всяка непродадена. И това е върху данъчните облекчения за фирмите. Вероятно към края на годината ще ги подаряват. Положението е подобно и на други места. Е, ако и при такова побутване намалеят, направо ще трябва да си прережеш вените.
  • #5
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Този срив е същия като срива на килограмите януари месец. Януари месец 2023-та сте били 100 кг, А тази година януари месец сте "само" 140 кг, но това не са 40% ръст, а са 10% срив, защото през декември месец сте били 154 кг. Следователно в края на тази година ще тежите е по-малко отколкото през 2023 година. Напълно логично изглежда нали? Нищо, че декември месец ще се наплющите с нови килограми. Пак ви лъжат с проценти и ви е ВЯРВАТЕ ли ВЯРВАТЕ. Щом вие сте напълняли значи света напълнява!
  • #4
    анонимен ( преди 8 месеца )
    То е ясно че нямате топки да се обложите. Поне мнение имаш ли? Неангажиращо мнение. Какво ти казва шестото чувство дори без да правиш каквито и да е анализи и без да знаеш статистиката? Наистина ли ВЯРВАШ че тази година по света ще бъдат продадени по-малко електромобили отколкото през 2023 година? Питам всеки който може да даде своето неангажиращо мнение. Нека пише като анонимен, за да не мога да го цитирам? Нека и гостът с поне три личности зад никът Гост да каже анонимен? ВЯРВАТЕ ли в "сривът"
fallback
Последни