fallback

Kawasaki пусна в продажба два хибрида

В градски режим мотоциклетите се движат без вредни емисии (ВИДЕО)

Международното изложение за мотоциклети IMOT беше открито в Мюнхен, където от 16 до 18 февруари световни производители на мотоциклети демонстрираха своите нови продукти. Японската корпорация Kawasaki също показа няколко нови продукта от моделната 2024 година, които вече са серийни и са готови за продажба.

Общо през 2024 г. Kawasaki планира да пусне две нови серии мотоциклети, като най-интересна е хибридната. Хибридните версии на Ninja 7 Hybrid и Z 7 Hybrid използват концепция за задвижване, която е уникална в индустрията. От друга страна, серията ще включва класическите Z500, Eliminator 500 и Ninja 500 SE.

Последните се определят от разработчиците като идеални двуколесни автомобили за входно ниво от клас A2. Основният акцент обаче е в групата на хибридните модели на Kawasaki. Японските специалисти обещават, че с Ninja 7 Hybrid и Z 7 Hybrid феновете на тяхната марка могат да шофират из града изключително на електричество.

В градски режим шофирането ще е без вредни емисии и традиционния мотоциклетен рев. Звукът ще бъде само скърцане на гуми по асфалт или павета. Въпреки това, извън града, двуцилиндров бензинов двигател ще може да доставя истинско удоволствие.

Така комбинацията от двата двигателя ще направи пътуването динамично и същевременно икономично. Като вземем предвид функцията e-Boost, която ви позволява временно да увеличите мощността до 9 kW/12 к.с., мотоциклетистът като цяло ще се радва да постигне невероятни стойности на ускорение.

За по-конкретен пример, нека вземем първия в света масово произвеждан хибриден модел - Kawasaki Ninja 7 Hybrid. Базиран е на четиритактов двигател с течно охлаждане и обем 451 куб.м., като е оборудван с електрически мотор с мощност 12 конски сили. Общата системна мощност на хибридното превозно средство достига 58 к.с., с възможност за краткотрайно увеличение на мощностния потенциал чрез използването на гореспоменатата опция e-Boost.

Стартовата динамика на Ninja 7 Hybrid е на нивото на мотоциклет с двигател от поне 1000 кубика, а в същото време средният разход на бензин на новите продукти е на нивото на модел с двигател от 250 куб.см.

Такова ефективно ниво на консумация се постига в икономичен режим на шофиране. Иновацията има общо три режима на работа - икономичен, спортен и изцяло електрически. Да кажем, че изцяло електрическият избор би бил оправдан за шофиране с ниска скорост в градовете.

Между другото, скоростната кутия тук е шестстепенна, може да работи както в автоматичен, така и в ръчен режим. Цената на Ninja 7 Hybrid и Z 7 Hybrid е една и съща - започва от 12 995 евро.

А ето и цените за трите модела с ДВГ (Z500, Eliminator 500 и Ninja 500 SE), които са оборудвани с двигател с работен обем 451 куб.см. Z500 се продава за 5 995 евро, Eliminator 500 - за 6 495 евро, а Ninja 500 SE ще бъде пуснат на пазара за за 6 995 евро.

fallback
  • #1
    фф ( преди 9 месеца )
    вече извращения и при моторите...
fallback
Последни