fallback

Ford се отказва от опция, която никой не използва

Компанията създава подразделение за разработка на евтин електромобил

Американският производител Ford реши да спре да инсталира системи за автоматично паркиране на своите автомобили. Според изследвания в реалния живот тази опция практически не се използва. Благодарение на оптимизацията концернът ще спести милиони долари, пише Carscoops.

Системата Active Park Assist се появи на моделите на Ford през 2009 г., като по същото време и други производители започнаха да внедряват подобни функции в колите си. След 15 години анализаторите на Ford установиха, че малко хора използват функцията, като тя е бавна и несъвършена в способностите си. В много ситуации шофьорите по една или друга причина трябва да паркират сами.

Главният изпълнителен директор на Ford - Кумар Галотра, посочи, че компанията може безопасно да се откаже от тази опция, без да губи привлекателността на своите автомобили в очите на потребителите. Подобен ход ще спести на производителя повече от 10 млн долара годишно.

В същото време стана ясно, че Ford ще създаде подразделение за разработване на евтин електрически автомобил. В концерна са притеснени от огромния успех на Tesla и от липсата на достъпно електрическо превозно средство в своята гама. Затова и ще поверят неговото създаване на нова компания. Тя ще е част от Ford, а в нея ще работят редица бивши служители на Tesla.

Лидер на екипа е Алън Кларк, който е работил за компанията на Илон Мъск в продължение на 10 години и е изиграл важна роля в пускането на пазара на Model 3. Заедно с Кларк ще работи и Анил Паряни, който прекара в Tesla около 5 години. Сега той е основател на Auto Motive Power - компания, разработваща системи за управление на енергията в електрически превозни средства. Тя беше придобита от Ford през ноември.

Все още не са известни подробности за проекта, но се твърди, че Ford иска да постигне цена от под 40 000 долара за бъдещия си продукт. Сега ролята на най-достъпна електрическа кола на марката играе Mustang Mach-E. В базовата си версия той струва 44 800 долара. Електрическият пикап F-150 Lightning започва от 55 000 долара.

fallback
  • #8
    Батко ( преди 10 месеца )
    И така чудейки се как да правят евтин коли за по 40000 доларяа ще бъдат смазани от китайските.Не че са много хубави.Просто са на половин цена.Като евтината Dacia дето вече не е толкова евтина
  • #7
    Русев ( преди 10 месеца )
    Аз имам тази опция и я използвам работи безпогрешно тъпо е, че ще я премахнат особено за по дълги автомобили, а на плювалниците от ФВ ще кажа да си затварят устата и да си карат народния автомобил
  • #6
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Аз имам тази опция на Пасат, паркира достатъчно бързо, вероятно над 80% от шофьорите. При това правилно, не както дойде.
  • #5
    112 ( преди 10 месеца )
    И как да я използват като е толкова некадърно направена, а привлекателността отдавна сте я загубили именно от некадърност.
  • #4
    Бъгни ( преди 10 месеца )
    Досега на два пъти са ми правили демонстрация как нови играчки могат да се паркират и двата пъти не се получи. Така че мен лично изобщо не могат да ме трогнат с тази екстра. Не, че им пука на автопроизводителите за моето мнение, но поне чувствата са взаимни.
  • #3
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Доста неща има които не ми трябват нито ги ползвам, но производителя ги е сложил и съответно ви таксува. Това обаче което се задава освен високата начална цена за всеки автомобил ще има и месечна такса за услуги, която като нищо ще удари едни 200-300 долара.
  • #2
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Тези "опции" не се използват защото са супер бъгави и бавни. Гледайте последното видео на carwow за BMW X6 M60i и ще видите за каква смешна система за паркиране става въпрос в кола за 100 хиляди паунда.
  • #1
    анонимен ( преди 10 месеца )
    "евтин електромобил" = "под 40 000 долара" (т.е 39 900 долара или 72 618 лева)??? Я, пак, кое точно ще му е евтиното? (че те и сега електрокарите са 80-100К лева) И това на каква "цена" откъм качество ще бъде постигнато ...или да не си задавам глупави въпроси? Обречена цел - че пък и специална фирма ще правят за това. Върнете 4-цилидровите атмосферни с ръчка и никакви други с-ми освен ABS и ESP и ще постигнете цена. Всичко останало са маркетингови/рекламни и политически изказвания... :-(
fallback
Последни