fallback

Мистър Бийн беше обвинен за бавните продажби на електромобили

Статия на Роуън Аткинсън вредяла на опитите за забрана на ДВГ във Великобритания

Един от най-популярните комици в света - Роуън Аткинсън, който се прочу с ролята на „Мистър Бийн“, беше обвинен от британската екологична организация Green Alliance, че уврежда репутацията на електрическите автомобили (EV) и така допринася за слабите им продажби.

В обръщение към Камарата на лордовете, представител на Green Alliance заяви, че статия на Аткинсън, публикувана във вестник The Guardian през юли миналата година вреди на плановете на правителството за постепенно премахване на бензиновите и дизеловите превозни средства.

В материала, написан от 69-годишния актьор, той казва: „Обичам електрическите превозни средства и бях един от първите, които ги приех, но все повече се чувствам измамен по отношение на твърденията, че електромобилите са екологичната панацея“.

Аткинсън посочва, че електромобилите са „бездушни“ и критикува използването на техните литиево-йонни батерии. Той посочва, че емисиите на парникови газове, отделяни при производството на електрически превозни средства, са със 70% по-високи спрямо бензиновите. Актьорът дори предлага на шофьорите да държат една и също кола за по-дълъг период време, което в комбинация с повишеното използване на синтетично гориво би отменило нуждата от електромобили.

„Все по-често чувствам, че нашият меден месец с електрическите автомобили е към своя край и в това няма нищо лошо", пише актьорът, който се определя като „любител на автомобилите“ и съветва приятелите си да се въздържат от преминаване към електрическо превозно средство, освен ако нямат стара дизелова кола.

fallback
  • #30
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Той, че е гениален актьор няма спор, но в случая е писал пълни глупости и дезинформация. Все пак и най-умния е поне малко глупав както пък и разваления часовник е точен 2 пъти на денонощие..
  • #29
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Да сметна за антиматематиците, че им е трудно. Тези 42% всъщност представляват 1 милион и 761 хиляди киловата мощност, които могат да зареждат едновременно 475946 електромобила включени на служебния паркинг в най-обикновени контакти 3,7 kW. Какъв е смисъла да се изграждат заводи за производство на синтетично гориво за милиарди, за да произведат със същата енергия гориво за зареждане на само 12 000 автомобила, които ще замърсяват при движение, вместо да се спестят емисиите на половин милион?
  • #28
    Рггкнби ( преди 8 месеца )
    Тия па електричари много нежни, бе. Студът им пречи, жегата им пречи, инфраструктурата им пречи, а сега и Роуън Аткинсън им пречи. Бетер са станали като "израелците" и онези "азбучните" хора-а кажеш нещо различно от суперлатив, а си станал назадничав фоб антисемит, който иска бебетата да не могат да дишат.
  • #27
    анонимен ( преди 8 месеца )
    'Гост ( преди 1 час )Мити4ен,защо тогава още нямаш електрокар?Пропускаш факта че 28% от ФЕЦ е само 2-3 часа,а не 24 часа" абсолютно вярно, през останалото време като в момента например, делът е 42% от потребяваната от България мощност АЕЦ 37,92%2119.97Кондензационни ТЕЦ 17,21%962.16Топлофикационни ТЕЦ 6,87%384.15Заводски ТЕЦ 2,22%124.37ВЕЦ 0,18%9.79Малки ВЕЦ 1,60%89.68ВяЕЦ 2,04%113.88ФЕЦ 31,50%1761.19Био ЕЦ 0,46%25.89Товар на РБ4214.44Нещо неудобно ли казах да ...
  • #26
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Ама то оправданието ще е че в момента е точно средата на зимата и в момента слънцето пече най-силно затова сега има излишък на слънчева енергия, която трябва да съхраняваме за през лятото когато няма да има слънце. Все пак нали си супер свръх интелигентен топ инженер, няма как да не си прав господин Бийн. Все пак нали сте колеги и играете една и съща роля - ролята на шут на който всички се смеят.
  • #25
    Грета Тунберг ( преди 8 месеца )
    На моят митичния бустер не му действа.Предпочита снимки на Деми Роуз.
  • #24
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Коя истина дядо попе? Че дизелите са безвредни и е добре да ги караме докато дойде още по-безвредното синтетично гориво? Не че и аз не съм на това мнение, но за разлика от антиелектриците не говоря постоянно за екология. Точно както пуша, но ако ме питат за съвет, бих препоръчал спиране на цигарите, а когато става въпрос за тинейджър бих го посъветвал никога да не би започва, въпреки че за мен е късно.
  • #23
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Имам един въпрос за чистотата на синтетичните горива. Каква ще е разликата, ако автомобил с ДВГ работи в затворен гараж с обикновено гориво и синтетично гориво? Бихте ли си заложили живота, че синтетичното гориво е по безопасно и безвредно като тествате? Мистър Бийн Дали би го направил, като е толкова интелигентен? Със синтетично гориво замърсяването в градовете е точно същото, като и с изкопаемо гориво. Екологичен ефект няма.
  • #22
    popa ot razgrad ( преди 8 месеца )
    човека е казал истината...
  • #21
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Емисиите на CO2 от изкопаеми горива в ЕС спадат до нива от 60-те години на миналия векЗа девет години емисиите от въглищните централи на Европа са намалели с 48%...Повече от половината от това намаление (56%) може да се отдаде на по-чистото производство на електроенергия, с непрекъснатия ръст на слънчевата и вятърната енергия. За това допринася много възстановяването на хидроенергията и наличността на ядрени мощности
fallback
Последни