fallback

Мистър Бийн беше обвинен за бавните продажби на електромобили

Статия на Роуън Аткинсън вредяла на опитите за забрана на ДВГ във Великобритания

Един от най-популярните комици в света - Роуън Аткинсън, който се прочу с ролята на „Мистър Бийн“, беше обвинен от британската екологична организация Green Alliance, че уврежда репутацията на електрическите автомобили (EV) и така допринася за слабите им продажби.

В обръщение към Камарата на лордовете, представител на Green Alliance заяви, че статия на Аткинсън, публикувана във вестник The Guardian през юли миналата година вреди на плановете на правителството за постепенно премахване на бензиновите и дизеловите превозни средства.

В материала, написан от 69-годишния актьор, той казва: „Обичам електрическите превозни средства и бях един от първите, които ги приех, но все повече се чувствам измамен по отношение на твърденията, че електромобилите са екологичната панацея“.

Аткинсън посочва, че електромобилите са „бездушни“ и критикува използването на техните литиево-йонни батерии. Той посочва, че емисиите на парникови газове, отделяни при производството на електрически превозни средства, са със 70% по-високи спрямо бензиновите. Актьорът дори предлага на шофьорите да държат една и също кола за по-дълъг период време, което в комбинация с повишеното използване на синтетично гориво би отменило нуждата от електромобили.

„Все по-често чувствам, че нашият меден месец с електрическите автомобили е към своя край и в това няма нищо лошо", пише актьорът, който се определя като „любител на автомобилите“ и съветва приятелите си да се въздържат от преминаване към електрическо превозно средство, освен ако нямат стара дизелова кола.

fallback
  • #70
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Не става въпрос за Вяра, когато става въпрос за математика. Вие сектантите вярвате, останалите хора смятаме. Остави вярата и кажи колко мегаватчаса са произведени от слънцето вчера и колко процента са това от общото производство за денонощието? Мога да се обзаложа че гост греши и са повече от 1%, колкото твърди че са през зимата повече са и от 3% колкото твърди че са за цялата година. Тоест гост греши, знае че греши, но няма топки да си го признае. Буквално няма топки, в текст. Без заобикалки.
  • #69
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    МитЕ,тебе все те лъжат.Кой ще ти повярва,че щом за 2-3 часа от фотоволтаици се произвежда 40% от ел.енергията,през останалите 5-6 часа по малко,през останалите нощни часове нищо,то от фотоволтаици за 24 часа се произвеждат 40% от ел.енергията.
  • #68
    анонимен ( преди 9 месеца )
    А когато някой те лъже че е инженер и като му кажеш че те лъже обяснява че е машинен инженер, Не трябва ли да го приемам буквално? Ти как го приемаш? Машинен инженер ли е, щом ме лъже? Буквално ли трябва да го приемам или той има нещо друго предвид, но аз не съм разбрал? Това, че някой има комплекси че е неграмотен и е дошъл да си ги избива тук, като с знанията си от 3 клас се опитва да се прави на инженер, си е негов проблем. Не обвинявай останалите, че приемат думите/числата му буквално.
  • #67
    Ти как мислиш? ( преди 9 месеца )
    "Мите, кАжи честно - наистина ли си такъв буквалист и псевдо-педант или това е някаква сценична персона?"Разбира се че когато ми казват, че фотоволтаиците произвеждат 1% го приемам че е буквално, особено когато ми го повтарят цял месец и даже правят сметки за да ми го докажат. Математиката си е чиста наука и когато някой ти говори с цифри обикновено се приема абсолютно буквално. Не смяташ ли че трябва да е така? Не смяташ ли че някой трябва да има топки да си признае грешката?
  • #66
    До 63 ( преди 9 месеца )
    Мите, кАжи честно - наистина ли си такъв буквалист и псевдо-педант или това е някаква сценична персона?
  • #65
    анонимен ( преди 9 месеца )
    По думите му се изследва необходимостта от втори проект от Турция през България, Гърция, Северна Македония и Албания през Черна гора в опит да се стигне до Италия. По този начин "енергията ще се движи в посока изток-запад и ще има възможност да използваме часовата разлика с цел да оптимизираме пиковото натоварване в различните държави от Европейския съюз", обясни шефът на ЕСО.
  • #64
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Първият енергиен коридор е от Гърция през България, Румъния, Унгария, Чехия, Словакия, Полша и Германия. Целта му е да свърже Югоизточна Европа със Северозападна Европа и по този коридор да бъде прокарвана възобновяема енергия от слънце, съответно в северна посока и възобновяема енергия от вятър в посока Югоизточна Европа.
  • #63
    анонимен ( преди 9 месеца )
    А това с далекопроводите не е моя идея. Работи се по въпроса. Ето една статия : България с идея за пренос на зелен ток между Северна и Южна Европа10 декември 2023 Българският "Електроенергиен системен оператор" (ЕСО) предлага изграждането на два нови европейски енергийни коридора, за да се използва максимално ефективно електроенергиято, произвеждата от възобновяеми енергийни източници на целия континент. Проектът е припознат от Организацията на Европейските електропреносни оператори и е включ ...
  • #62
    анонимен ( преди 9 месеца )
    А защо трябва да са включени всички 2 милиона електромобила едновременно? Ето че съм дал пример само с 330 000 броя. Освен това, кой каза че тези автомобили трябва да се зареждат по цял ден задължително? Примерно едни 10 000 бр. 150 kW зарядни станции могат да зареждат заветните 30kWh за седмичния пробег на Гост само за 12 мин. на автомобил и за час да зареждат 50 000 автомобила . Който няма време да зарежда през деня докато пече слънце на 20 ст. спокойно може да се зарежда нощем на 2лв.
  • #61
    РУК ( преди 9 месеца )
    До 60 - при това единствената Киа Соренто дизел с 300 к.с. дето харчела като ламя, но с всичките си ДПФи, ЕГРи и т.н. напълно фабрична и изрядна - цитирам негови изказвания! Ункален автомобил, за уникален драскач!
fallback
Последни