fallback

Трите основни проблема на китайските автомобили

Както често се случва - евтиното излиза скъпо и това може да съсипе собственика

Автомобилите от Китай все повече навлизат в Европа, а и у нас и постепенно започват да привличат клиенти с модерния си дизайн, изобилието от сензорни екрани в салона и мощността на турбо двигателите с малък обем, а не на последно място и с по-ниската си цена. Но специалистите имат сериозни притеснения относно три основни проблема, присъщи на почти всички евтини китайски коли, за които ви разказваме сега.

Доста голяма част от китайските автомобили разполагат с роботизирана двудискова скоростна кутия.. Китайските автомобилни марки, които използват механизъм от този тип в своите автомобили, са много горди с него и уверяват, че всичко в скоростната кутия е направено точно по същия начин, както при германската DSG. Но проблемът е, че в шоурума е невъзможно да се проверят тези твърдения на практика: А действителният експлоатационен живот на повечето автомобили с китайски „роботи“ е твърде кратък.

Вторият (и много вероятно масов) проблем с китайските превозни средства е свързан със съмнителната надеждност на техните електрически компоненти и електроника. Дори сега, ако погледнете в социалните мрежи и в специализираните форуми в интернет, ще видите, че „щастливите“ собственици на нови китайски автомобили от различни марки говорят за появата на нелечими „бъгове“ в електронното оборудване на колата им - мултимедия, климатроник, и т.н.

И накрая, не можем да не споменем традиционната за родните пътища „ръждива заплаха“. В социалните мрежи има много видеоклипове, в които механици и блогъри, демонстрират дъното на почти всички „китайски“ модели, присъстващи на пазара. Ясно е, че почти всяка „китайска“ кола има цял куп от места по каросерията, където ръждата се появява бързо и неизбежно. През първите година или две собственикът на колата най-вероятно дори няма да подозира за корозивния хаос, който се случва на дъното и в кухините на каросерията на колата му. Но скоро след това цялата тази „красота“ неизбежно ще излезе на бял свят. Но тогава ще бъде твърде късно да се вземат предпазни мерки...

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Те немските ДСГ фабрично са сбъркани и с още по-нисък експлоатационен живот от китайските.А грешките в електрониката при китайските е в пъти по малък от тези на немчулята и останалите дженедропейци.
  • #8
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Ясно е че колкото и прилежно да копираш чужди проекти и технологии, ще минат десетилетия, докато усвоиш тънкостите. Колкото до модерния дизайн, това не е дизайн, а наподобяване. Дизайнът трябва да има корени. Китайските коли са за невежи купувачи, които искат да изпъкнат като харчат малко пари. Реално си навличат проблеми и насмешка.
  • #7
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Това че всичко в скоростната кутия е направено точно по същия начин, както при германската DSG всъщност не е повод за гордост ;)))
  • #6
    VAYK ( преди 9 месеца )
    "евтиното излиза скъпо" Ahahaha Много се смях на тези смешки, май беше английска поговорка! Днес нещата изглеждат по малко по-различен начин, Епъл прави в Китай Ай фоня защото му е най- евтино и го продава с близо 40% надценка, да не говорим за дриги производители :))))
  • #5
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Абсолютно невярно.Японските коли изградиха имидж на много здрави автомобили именно 80-те години,когато бяха много по-евтини от германските, но по-зздрави от тях. ПО-ниската цена я постигат чрез производствената си система,която при Тойота избягва загубите, примерно всички компоненти пристигат направо на поточната линия, без складове, нарича се just in time и други методи, с които се избягва загубите,които трупат европесйките производители. Системата на Тойота се изучава в университетите.
  • #4
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Нормално - ако ти предложат кола произведена в Европа или дошла от Китай + 40% мито на съществено по-ниска цена значи са спестили не малко материал. Да японци и корейци също са започнали с подобен имидж, но в момента в който са изравнили качестото са изравнили и цената. Дори японците като цяло са малко по-скъпи.
  • #3
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Най-съществения проблем на китайските автомобили не е посочен в статията, но той е в пъти по-важен от посочените. Става въпрос за представянето им на краш тестове, като резултатите на повечето са крайно незадоволителни. За сравнение, макар и често Тесла да отнася сериозен хейт, техния Модел Y е колата с най-добро представяне на краш тестове и винаги оглавява всякакви класации за сигурност. Вероятно това е и една от причините да е най-продаваната кола в света. Това е топ приоритет за всеки клиент
  • #2
    q ( преди 9 месеца )
    Статия от преди 50 години за японските евтини колички и от преди 30 години за корейските евтини малолитражки. Света се движи напред, я ги вижте сега къде са.
  • #1
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Предпочитам производители, които са започнали да правят коли преди ВСВ.
fallback
Последни