fallback

2023 e била най-силната година в историята за BMW в България

Х7 е най-продаваният модел на марката у нас, а М-поделението отчита 117% ръст

2023 e била най-силната година за BMW на българския пазар в цялата му история, обявиха от представителството на германската компания. За 12-те месеца дилърите са доставили на крайни клиенти 1456 автомобила - ръст от цели 35% спрямо 2022. Доставките на автомобили с марката MINI са се увеличили с 24% до общо 102. Рекордно представяне отчита и поделението за мотоциклети BMW Motorrad - 258 продадени машини, ръст от 39%.        Най-продаваният модел на BMW у нас през 2023 е бил X7         От доставените автомобили 14% са били с чисто електрическо задвижване, а други 15% - плъг-ин хибриди. Най-популярните електрически модели са i4 (65 доставени автомобила) и iX1 (64). Все още най-популярното задвижване в гамата на BMW е дизелът, но с дял от само 37%, наполовина спрямо ситуацията отпреди няколко години. Бензиновите автомобили са 34%.

Рекорд има и на другия полюс - при спортните автомобили на М-поделението, които отчитат цели 117% ръст на годишна база, със солидно рамо и от новия най-скъп модел на баварците - XM, от който у нас за годината са пласирани 47 автомобила.

Като цяло обаче най-продаваните коли на BMW у нас си остават кросоувърите от Х сериите. През 2023 първото място е за най-големия от тях - Х7, който отчита 238 доставки до крайни клиенти. На второ място е Х5 със 197 доставки. Третата позиция, изненадващо или не, се пада на флагмана Серия 7 (всички числа се отнасят само до автомобилите, пласирани през официалната дистрибуторска мрежа на BMW, и не включват паралелния внос).         М-поделението на BMW отчита 117% ръст за миналата година. Голям принос има флагманът ХМ. Всъщност, ако отчетем размера на населението, България е най-добрият пазар в Европа за най-скъпия модел в гамата на баварците          От представителството на BMW отбелязват и успешното въвеждане през миналата година на българската версия на BMW Connected Drive Store. Платформата позволява на клиентите да купуват или наемат за определен период различни функции и опции, които първоначално не са били налични в автомобила, като например системи за подпомагане.       

 

fallback
  • #6
    bg ( преди 2 месеца )
    X5 и Х7 се купуват и защото са 6+1 и ползват данъчен кредит, т.е. при кола с цена 200000лв си спестяваш 33000 от ДДС
  • #5
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Бая парички се завъртяха от стимули за икономиката в САЩ и изтекоха чак и тук. А и едрите земеделци направиха якопачка.
  • #4
    Im-ДртiйУАЙТBOY! ( преди 3 месеца )
    И този факт ще го конкретизираме със следното сервизно облегчение за умните притежатели на GENESiS-cars: Всяка тяхна машина се предлага с 5-год. НЕограничена откъм пробега /т.е. изминатите км/, което предимство е много по-добро и желателно от обичайно даваната от директните им Con-kypен-ти 3-год.гаранция или 100 000 км. И да отбележим още 1 недвусмислено говорещ факт: Гаранцията се прехвърля в/у следващия собственик на GENESiS-машината. Умни хора са корейците и знаят как да предлагат колите си..
  • #3
    Im-ДртiйУАЙТBOY! ( преди 3 месеца )
    И якото дране на неколко бр. кожи /чисто човешки/ продължава с пълна сила нон-СТОП. И тия позаблюдените са готови да bezahlen спец. ония допълнителни ЕКСТРИ в BMW Connected Drive Store. ЦИТАТ: Платформата позволява на клиентите да купуват и наемат за определен п/д различни функции+опции,к. първоначално не са били налични в автомобила, като напр. системи за подпомагане... Мое откритие: ВСИЧКО това, което тук е допълнително обременяващо портфейла, при GENESiS е абсолютно FREE of Charge /БЕЗПЛАТНО/
  • #2
    Im-ДртiйУАЙТBOY! ( преди 3 месеца )
    Всъщност н-р 1 е страшно прав и точен в отсъждането си... И май че на горкият позадръстен масов БГ-консуматор на всичко ново и прясно, което му се предлага е готов да жертва сите си средства до последния грош, вкл. мамма си и татто си, само и само да го има у гаражо тоз ГЕРМАН. премиум и изглежда, че естетическите му критерии и вкус са тотално закърняли /т.е. рудиментирали!/. Той/Тя гледат само емблемата, цвета и как изглежда интериора и това е най-важното за тях; всичко останало е подробност.
  • #1
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Колкото по грозни стават, толкова повече ги купуват.
fallback
Последни