fallback

Колко по-бързо се износват гумите на електромобилите?

Разликата спрямо конвенционалните превозни средства се оказва сериозна

Не е тайна, че гумите на електрическите автомобили се износват много по-бързо, отколкото на автомобилите с двигател с вътрешно горене. Оказва се, че разликата при двата типа задвижване е доста сериозна, съобщава изданието Cowboy State Daily (CSD), позовавайки се на оплаквания от собственици на електрически превозни средства.

Според информацията, при нормални натоварвания гумите на електромобила изкарват от 11 000 до 16 000 км. В същото време собственици на бензинови и дизелови превозни средства сменят гумите едва след 80 000-120 000 км.

Пред изданието служители на много бензиностанции и сервизни центрове в централната част на САЩ потвърждават проблема. Те са наясно с проблема, който се крие в голямото тегло на батерията на електрическата кола, поради което се увеличава натоварването на гумите.

„Вече започваме да продаваме гуми, специално проектирани за електрически превозни средства“, отбеляза управителят на един от центровете за гуми.

Проблемът на този тип гуми е, че струват повече от тези за конвенционални автомобили. Един от клиентите - собственик на Tesla Model 3, разкрива, че е платил 1267,67 долара за комплект от четири гуми Hankook 235/45R10 Ion Evo, което е доста над цената на гуми за стандартен автомобил.

По-бързото износване на гумите поради голямото тегло на електрическите автомобили беше потвърдено и от TheWeekendDrive.com. Изданието отбелязва, че повишеното износване се влияе от високия въртящ момент, а износването става критично, ако електрическото превозно средство работи в трудни климатични условия - по-специално в жегата или при изключително ниски температури.ниски температури.

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 8 месеца )
    До 5. Не позна. Ще е доста повече,колкото и да ти се иска. Нещата рязко ще се променят от догодина. Вече се иска удължаване на "крайния срок" който наложиха некви зелени *** бюрократи. Все повече недостатъци лъсват на електричките и всички виждаме че това не е бъдещето. Точка по темата.
  • #9
    До 8 ( преди 8 месеца )
    Защо да не е възможно ако се ускорява и спира възможно най-плавно и гумите са издръжлив модел?
  • #8
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Аз искам да видя кола която е изминала между 80 и 120 хиляди километра с един чифт гуми.
  • #7
    До 1 ( преди 8 месеца )
    Докажи, че ФПЧ от гумите са по-вредни за здравето от успух?
  • #6
    До 5 ( преди 8 месеца )
    Той е *** гадател и плювач и знае какво ще е след 11 години даже да отменят забраната пак ще плюе щото отдавна е дал акъл като баш разбирач ама те късно го чуват :D
  • #5
    До 4 ( преди 8 месеца )
    Не разбрах тебе кой те кара да си купиш и защо трябва да го правиш? До 2035 година никой не може да ти забрани да си купиш чисто нов автомобил с ДВГ. Какво е това мрънкане 11 години по-рано от не мога да разбера?
  • #4
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Ама, разбира се, продължавайте да ни налагате със сила това безсмислено недоразумение в "еволюцията" на мобилността - електрокара. Още колко факти за скъпото, непрактично, ненадеждно, неекологично, слабо ремонто-пригодно и изяждащо земните ресурси "решение" трябва да се набиват в очите и оттам в (явно) празните междуушни пространства на електрофеновете, за да се спре с тази лудост...(?) :-(
  • #3
    Каскет ( преди 8 месеца )
    Пак ли си изключил критичното мислене или по подразбиране не работи и да желаеш не можеш да го включиш? Какво точно разбра от статията? Че ако монтираш гуми за лек автомобил на микробус ще се износят по-бързо? Нужно ли беше да четеш статия за да го разбереш? В статията много ясно е написано че за да не се износват трябва да монтираш гуми проектирани за електромобил, а не най-евтиния вариант който ти пасва по размер.
  • #2
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Искам да видя това BMW M серия, което ще изкара 80 хиляди километра с едни гуми?
  • #1
    Швабен зи каскен ( преди 8 месеца )
    По-големият проблем е че износването на гумите причинява емисии на токсични финни частици, далеч по-високи от тези от ауспуха на модерен ДВГ. И така пада поредната пропагандна опорка че електромобилите били "екологични".
fallback
Последни