fallback

Колко по-бързо се износват гумите на електромобилите?

Разликата спрямо конвенционалните превозни средства се оказва сериозна

Не е тайна, че гумите на електрическите автомобили се износват много по-бързо, отколкото на автомобилите с двигател с вътрешно горене. Оказва се, че разликата при двата типа задвижване е доста сериозна, съобщава изданието Cowboy State Daily (CSD), позовавайки се на оплаквания от собственици на електрически превозни средства.

Според информацията, при нормални натоварвания гумите на електромобила изкарват от 11 000 до 16 000 км. В същото време собственици на бензинови и дизелови превозни средства сменят гумите едва след 80 000-120 000 км.

Пред изданието служители на много бензиностанции и сервизни центрове в централната част на САЩ потвърждават проблема. Те са наясно с проблема, който се крие в голямото тегло на батерията на електрическата кола, поради което се увеличава натоварването на гумите.

„Вече започваме да продаваме гуми, специално проектирани за електрически превозни средства“, отбеляза управителят на един от центровете за гуми.

Проблемът на този тип гуми е, че струват повече от тези за конвенционални автомобили. Един от клиентите - собственик на Tesla Model 3, разкрива, че е платил 1267,67 долара за комплект от четири гуми Hankook 235/45R10 Ion Evo, което е доста над цената на гуми за стандартен автомобил.

По-бързото износване на гумите поради голямото тегло на електрическите автомобили беше потвърдено и от TheWeekendDrive.com. Изданието отбелязва, че повишеното износване се влияе от високия въртящ момент, а износването става критично, ако електрическото превозно средство работи в трудни климатични условия - по-специално в жегата или при изключително ниски температури.ниски температури.

fallback
  • #50
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Тегло Тесла Модел 3 - 3,891 lb (1,765 kg)ЕквивалентТегло BMW M3 - 3,850 lb ( 1746 kg )разлика Тесла тежи 19кг повечеСТИГА СТЕ ПИСАЛИ ПРОСТОТИИ
  • #49
    Кристиян Руков ( преди 3 месеца )
    Моля ви стрете да пишете простотии. Нито сменям гуми на 11,000км нито колата ми тежи повече от кола с двигател. Постоянно пишете измислици
  • #48
    Кръстника ( преди 3 месеца )
    Ще си взема два електромобила, и така ще имам резервен комплект гуми за цялата година.
  • #47
    777 ( преди 3 месеца )
    Какви са тези 10 инчови гуми, а 235/45. То на ладите едно време бяха 13 инча.
  • #46
    До РУК ( преди 3 месеца )
    Тоест пак повтаряш моята теза, фактите и цифрите които аз казвам, казваш че фактите и твърденията на гост са неверни Но въпреки това не си съгласен с моето мнение и казваш че греша. Нито ти е за първи път нито за последен, така че няма изненади. Просто исках да го потвърдиш за пореден път. Тоест статията е фалшива и електромобилите спокойно си минават По 40-50 000 км с едни гуми, като всички останали автомобили. В оригиналната статия се говори за 40-50 000 мили с гаранция на монтираните гуми.
  • #45
    анонимен ( преди 3 месеца )
    На кола със 75 кс гумите са на 70000 км, и са втора ръка взети, тоест може и да са на 100 000. За нормално каране са ок, не са за състезатели, но тя и колата е само 75 кс, няма смисъл от хипер скъпи и винаги нови гуми, излишни разходи.
  • #44
    РУК ( преди 3 месеца )
    И 39 - на личната ми EV6 прекомерна деградация на гумите няма! Но се кара нормално, основно градско и на 40-50 км пт града в който живеем. Пак личен опит! Ти от твоя опит с Голф 3 какво ще споделиш?
  • #43
    РУК ( преди 3 месеца )
    До 39 - аз казах, ама не разбираш! За коя Тесла питаш?Че имам опит с всичките им без пикапа и роудстъра! Айде за Модел 3 да ти кажа - при нормално шофиране,без "ластици" и влизане в завои до поднасяне,не руши гумите повече от БМВ 3 или Ауди А4! Карал съм такава на 30 000км с гумите с които е излязла от завода!А за легендите за 100 000км с чифт гуми при ДВГ колите мога да ти разясня, ама срещу заплащане!Акъл без пари до тук!
  • #42
    ТУЗАРА ( преди 3 месеца )
    Който му е скъпо - перона! 3-фазните ракети се поддържат 6 бр. неща@ - 4 гуми, 2 чистачки
  • #41
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Това изследване прилича на съпоставките на спирачния път които имаш в нет-а : вземат гуми от 40Е/бр и първокласни от 120-140евро /бр. А никога не съм намерил съпоставка между евтини и скъпи с един и същ коефициент.
fallback
Последни