fallback

Plug-in хибридите с най-голям пробег на ток

На Стария континент рекордът е 146 км, но в Китай надминава 310 км

Вероятно мнозина биха искали да карат plug-in хибридна кола, която може да измине няколкостотин километра в електрически режим? Така те ще имат на разположение предимствата на двата видове задвижване - ДВГ и електричество. Такива автомобили вече съществуват, като предлагат впечатляващ диапазон с нулеви вредни емисии.

И все пак - кои са най-добре представящите се plug-in хибридни превозни средства по отношение на пробега? Експертите от Motor1 посочват петте най-ефективни по този показател модели, предлагани в Европа, като към тях добавиха и два, които се продават в Китай и които предлагат значително по-голям пробег само на електричество.

Plug-in хибридите с най-голям пробег (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #18
    V60 D6 ( преди 1 месец )
    И реално е безпредметно масовките PHEV да са с повече от 30 kWh батерия и повече от 30kW генератор-REX.
  • #17
    V60 D6 ( преди 1 месец )
    Карам първия дизелов PHEV, който е с 11.2kWhбатерия и 50kW електромотор, които движат без проблем до 130 км/ч за над 40 км /фабр. данни 50км/.Убеден съм, че най-практично и оптимално е EV с REX /тук написано EREV/, точно като i3/i8 но в малко по-аеродинамичен и практичен дизайн. БВМ що така направиха 2 коли в двете крайности им се чудя. А ПРОСТО ТРЯБВАШЕ ДА ГО ИМА В КОМБИ ВАРИЯНТ.
  • #16
    kiler ( преди 6 месеца )
    12 Ти освен каруца,друго карал ли си???Притежавах го за 48 часа и мога да кажа,че е страхотен автомобил,при условие,че имам Lexus RX450h 2017 г се замислям да го продам и да си купя този автомобил.Номер 12 батерията не се изтощава напълно и винаги си има резерв от мощност дори и при батерия от 3% заряд. Возията е страхотна. Със заредена батерия 1,4 л/100 и изминах комбинирано 138км при външна температура -3гр. С изтощена батерия ми даде комб. разход 7,1 След 100км шофиране батерията се заред ...
  • #15
    Хех ( преди 9 месеца )
    Скоро сичкуту дойчглокник - двата ***, ВАГини разни, перки и звезди по капаци ще да доволни ако им дадат да сглобяват на ишлеме нещо китайците....*** пък са зелени талибани с визия де))))))
  • #14
    Казанлъшки педро ( преди 9 месеца )
    Ти каква кола караш?
  • #13
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Личи си че китайците държат батериите - това да набуташ 40 квт в хибрид, пък европейците в електричка им е зор да намерят достатъчно батерии и още пускат модели с 30-40
  • #12
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Такива коли стават само ако ти я купи фирмата и тя ти предлага безплатно зареждане и караш долу горе колкото и е пробега на ток. В останалите случаи получваш неефективна електричка която когато батерията е празна гори като танк и не върви, защото са те излъгали със сумарни коне и фалшив пробег.
  • #11
    До 10 ( преди 9 месеца )
    Факт е, че батерия на незареждаем хибрид държи долу-горе колкото батерия на електромобил само, че е 20 пъти по-евтина и е възможно да се кара и без нея
  • #10
    анонимен ( преди 9 месеца )
    А защо смяташ, че Това е предимство? Батериите на останалите електромобили могат безопасно и без вредни последствия за батерията да поемат най-голям ток и съответно най-голяма мощност при напълно разредена батерия и при 30% този ток и мощността биват ограничавани за да не вредят на батерията като при 70% мощността вече е три пъти по-ниска отколкото е била когато заряда е бил под 10%. Тоест теорията ти издиша.
  • #9
    До 8 ( преди 9 месеца )
    Да, но работят примерно само от 30 до 70% без да се доближават изобщо 100 и 0%
fallback
Последни