fallback

Още две китайски марки идват в България до пролетта

Aeolus предлага 4.7-метров хибриден SUV с 245 коня на цената на Peugeot 2008

Още две китайски марки автомобили ще стъпят на българския пазар тази пролет, научи Automedia.bg от вносителя им Voyah Bulgaria. Това са Aeolus и Venucia - брандове на гиганта Dongfeng. За разлика от вече предлагащата се у нас Voyah Free обаче, те ще дебютират не с чисти електромобили, а с бензинови хибриди.        Aeolus Huge (Haoji)       Aeolus бе създадена под името Dongfeng Fengshen през 2009 година като част от партньорството на китайците с Peugeot-Citroen, но по-късно се отдели като самостоятелна марка със собствени модели. За експортните пазари името Fengshen бе заменено с Aeolus - от Еол, древногръцкия повелител на ветровете. В България Aelous ще дебютира с кросоувъра Huge (Haoji) в неговата хибридна версия.                Тя се задвижва от 1.5-литров бензинов мотор с турбокомпресор и синхронен електромотор. Мощността и на двата агрегата е еднаква - по 174 конски сили, но максималната комбинирана мощност на системата е 245 коня. Въртящият момент се разпределя от електронно контролирана Е-CVT трансмисия.

Huge има два 12.3-инчови дисплея - за приборите и мултимедията, аудиосистема от Jamo, 360-градусови камери, стъклен панорамен покрив. Автомобилът е дълъг 4.72 метра (с 3 см над актуалната Skoda Kodiaq), и има междуосие 2.825 метра. Официалният вносител все още няма готови ценови листи, но очаква цената да не надхвърля 65,000 лева с ДДС. Приблизително толкова струва аналогично оборудвано хибридно Peugeot 2008, което обаче е с над 40 см по-късо, и има 109 конски сили по-малко.        Интериорът на Aeolus Huge. Има го и в по-консервативни цветове, разбира се        Venucia, втората нова марка на българския пазар, бе създадена като поделение на Dongfeng Nissan - джойнт-венчъра на китайците с японския гигант, и всъщност прави китайската версия на Nissan Leaf. От няколко години обаче марката развива и своя самостоятелна гама. У нас тя ще дебютира с компактния кросоувър V-Online във варианта с плъг-ин хибридно задвижване: 1.5-литров бензинов турбомотор с мощност 190 коня в комбинация с електромотор и 18-киловатчасова батерия. Пробегът само на електричество е до 100 километра, а цената ще е под 60,000 лева.        Venucia V-Online          Voyah Bulgaria вече предлага у нас електрическия премиум кросоувър Voyah Free, а в близките месеци ще лансира още две марки - Nammi, за бюджетни електромобили, и M-Hero, която произвежда брутален електрически SUV с 1088 конски сили мощност. За момента нямаме информация какви други модели на Aeolus и Venucia могат да се появят на българския пазар, но можете да видите в галерията както още имат в арсенала си китайските марки.        Най-интересните модели на Aeolus и Venucia (ГАЛЕРИЯ):

      

 

fallback
  • #8
    Статист ( преди 9 месеца )
    Китайските коли са евтини но на техния пазар. Да не забравяме транспорта и обмитяването, които се прибавят към крайната цена тук. Всичко ще се нормализира щом си построят фабрики в Европа. BYD вече се задействаха в Унгария.Надявам се, че хубавото за нас потребителите тепърва предстои.
  • #7
    Как пък не ( преди 9 месеца )
    Toyota C-HR и Toyota Corolla cross струват 60-65 хиляди. Вие какъв избор бихте направили?
  • #6
    До 5 ( преди 9 месеца )
    "Морално остарял отвътре" е някакъв оксиморон за автомобилите от поне 20 години. В какво точно се изразява остаряването? Дисплея му е само 7 инча, а не 12 или 15? И има само УСБ-А, а не УСБ-С? Въх, ще си скъсаме ризите от мъка.
  • #5
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Читав Кодиак за под 80к няма, нито Спортидж нито Хюндай, да не говорим, че Шкодата както и да го гледате е модел на 7 години поне, вижте го вътре колко е моралн остарял.
  • #4
    До Хм ( преди 9 месеца )
    За 60-65 ще си вземеш доста приличен Спортидж или Карок. Но това Китайче е от калибъра (поне по размер, не е задължително по клас) на Соренто което е гони 100к. Виж Кодиака с подобен мотор е 67к и е доста съизмерим, само не е хибрид.
  • #3
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Не може хем да предложат качство като на моделите в Европа хем цена. Или ще спестят от материали и ще дадат ниска цена за нисък клас автомобил, или ще направят адекватен автомобил, но и на нормална цена. На тях (поне доскоро) силата им беше в евтиния труд. Но той е малко перо в крайната цена - един Голф не иска съществено по-малко труд от едно А3, но струва към 10к по-малко.
  • #2
    Хмм ( преди 9 месеца )
    Абе за по 60-65 хиляди лева има май някакви "джипове" Хюндай и/или Кия, които все са по-автомобили от тези. Не знам каква им е играта на китайците, но с тази ценова политика ще се повтори фиаското на Великата Стена. Дори и БУД нещо хълцат откъм продажби из Европа пак поради странно ценообразуване. Докато не се докажат като качество трябва да са сериозно по-евтини. После вече могат да мислят за влизане в "по-паралийските сегменти".
  • #1
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Лошото е че както се убедиха руснаците, китайските автомобили са напудрени отвън а праговете без обработка срещу ръжда. С тези нови марки ще си припомним проблеми за които от много години не се притеснявахме или си мислите че китайците са някакви нпо с нестопанска цел.
fallback
Последни