fallback

Още две китайски марки идват в България до пролетта

Aeolus предлага 4.7-метров хибриден SUV с 245 коня на цената на Peugeot 2008

Още две китайски марки автомобили ще стъпят на българския пазар тази пролет, научи Automedia.bg от вносителя им Voyah Bulgaria. Това са Aeolus и Venucia - брандове на гиганта Dongfeng. За разлика от вече предлагащата се у нас Voyah Free обаче, те ще дебютират не с чисти електромобили, а с бензинови хибриди.        Aeolus Huge (Haoji)       Aeolus бе създадена под името Dongfeng Fengshen през 2009 година като част от партньорството на китайците с Peugeot-Citroen, но по-късно се отдели като самостоятелна марка със собствени модели. За експортните пазари името Fengshen бе заменено с Aeolus - от Еол, древногръцкия повелител на ветровете. В България Aelous ще дебютира с кросоувъра Huge (Haoji) в неговата хибридна версия.                Тя се задвижва от 1.5-литров бензинов мотор с турбокомпресор и синхронен електромотор. Мощността и на двата агрегата е еднаква - по 174 конски сили, но максималната комбинирана мощност на системата е 245 коня. Въртящият момент се разпределя от електронно контролирана Е-CVT трансмисия.

Huge има два 12.3-инчови дисплея - за приборите и мултимедията, аудиосистема от Jamo, 360-градусови камери, стъклен панорамен покрив. Автомобилът е дълъг 4.72 метра (с 3 см над актуалната Skoda Kodiaq), и има междуосие 2.825 метра. Официалният вносител все още няма готови ценови листи, но очаква цената да не надхвърля 65,000 лева с ДДС. Приблизително толкова струва аналогично оборудвано хибридно Peugeot 2008, което обаче е с над 40 см по-късо, и има 109 конски сили по-малко.        Интериорът на Aeolus Huge. Има го и в по-консервативни цветове, разбира се        Venucia, втората нова марка на българския пазар, бе създадена като поделение на Dongfeng Nissan - джойнт-венчъра на китайците с японския гигант, и всъщност прави китайската версия на Nissan Leaf. От няколко години обаче марката развива и своя самостоятелна гама. У нас тя ще дебютира с компактния кросоувър V-Online във варианта с плъг-ин хибридно задвижване: 1.5-литров бензинов турбомотор с мощност 190 коня в комбинация с електромотор и 18-киловатчасова батерия. Пробегът само на електричество е до 100 километра, а цената ще е под 60,000 лева.        Venucia V-Online          Voyah Bulgaria вече предлага у нас електрическия премиум кросоувър Voyah Free, а в близките месеци ще лансира още две марки - Nammi, за бюджетни електромобили, и M-Hero, която произвежда брутален електрически SUV с 1088 конски сили мощност. За момента нямаме информация какви други модели на Aeolus и Venucia могат да се появят на българския пазар, но можете да видите в галерията както още имат в арсенала си китайските марки.        Най-интересните модели на Aeolus и Venucia (ГАЛЕРИЯ):

      

 

fallback
  • #18
    raiders ( преди 10 месеца )
    За какво човек ще си даде парите?!? За безименен китаец или изостанал европеец? Издишат отвсякъде, не че японците и тойота са цъфнали, та вързали с цените си и технологично назад с 10г. Корейците стават, но и те се надуха... кво остана за еко-европейците... 3цил. малолитражки за 40к Честито, не стига, че съм от най-бедната държава в ЕС, най-пре***бан, ами трябва да ме.цакат и с качество в коли, храна, живот, заплата... благодаря Ви български и европейски политици.
  • #17
    до 15 ( преди 10 месеца )
    Не е до вносителя. В Китай правителството и местните власти в провинциите яко помпат с помощи цените надолу, за да изместят европейските производители. За чужбина продават на нормалните цени, които все пак са малко по-ниски от тези на европейци, японци и корейци, дори и като сметнем митата. Но и качеството още не е съвсем като при останалите
  • #16
    Бумеранг ( преди 10 месеца )
    И в крайна сметка като бръкнем в джобовете и....пак има дупкаааа! Дупка и то голяма. Пак се обръщаме назад и айде в Дупница и Горубляне и кръгчето се затваря. Преебаните пак сме ние. Представете си какво ще стане, когато в България се пръкнат гаражни майстори на батерии за електрички и хибриди.....Те ще се пръкнат, само въпрос на време е..... Ще се напълним с електрически кокушарници и пак ние ще сме прецаканите!!! В тази държава, с тези управляващи, колът отзад е все у нас!!!
  • #15
    Коле ( преди 10 месеца )
    Цените 3-4 пъти тези в китаи като китаиците поемат и разходите задоставка до вратата на клиента вижте в ( али експрес) за справка Този вносител ни мисли за луди
  • #14
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Те повечто са русофили ама не искат руски коли и руски стандарт на живот.
  • #13
    РУК ( преди 10 месеца )
    Руснаците вече пропищяха от китайските бангии.Нали повечето сте русофили, като не вярвате на западняците, поне си слушайте братушките преди да мечтаете за за китайската експанзия и ниските цени!
  • #12
    До 8 ( преди 10 месеца )
    Предстоят все по високи цени!Алиекспрес като отвориха складове в полувин Европа да не би да стана по евтино!Дали ще внасяш цяла кола или части и ще ги сглобяваш в Унгария, пак има транспорт, мита, персонал. И то персонал който има синдикати и иска 4 дневна работна седмица и отпуски.А не като китайските роби да спят в завода и от време на време да се мятат от високите етажи на паважа!Продължавай да мечтаеш за евтини нови коли!
  • #11
    До 5 ( преди 10 месеца )
    Карок с 150 коня бензин, dsg и най високото ниво на оборудване е 69 хиляди преди отстъпки. Толкова ли е трудно да погледнете в сайта на дилъра преди да се излагате
  • #10
    до 7 ( преди 10 месеца )
    Тойота Ярис, която е същия ***, но с по-добра аеродинамика и по-симпатичен дизайн, струва 40,000. Ако непременно трябва да е Тойота...
  • #9
    анонимен ( преди 10 месеца )
    #7 C-HR/corolla cross срещу голям клас SUV..хмм май не са съпоставими.
fallback
Последни