fallback

Пътната помощ за електромобили ще е доста по-скъпа

Обслужването на такива модели носи повече рискове и изисква допълнително обучение

Пътната помощ за електрически автомобили трябва да струва доста повече от тази за конвенционални коли с двигател с вътрешно горене, настояват от сектора. В няколко европейски държави се водят независими едни от други, но сходни по съдържание преговори между асоциациите, предоставящи пътна помощ, и застрахователните компании, които най-често плащат за услугата.                Според испанския Алианс за пътна помощ извозването на електромобили трябва да се заплаща по "значително по-висока тарифа", защото обслужването им изисква специално допълнително обучение на мобилните екипи, а и е свързано с повишени рискове, например от пожар.

Компаниите за пътна помощ са принудени да правят допълнителни разходи за тези обучения и за мерки за безопасност, затова е справедливо и да получават по-високо заплащане, обясни говорителят им пред TVE. Той добави също, че случаите, в които електромобили се нуждаят от пътна помощ, са зачестили неимоверно в последно време.

Подобни преговори в момента текат в Нидерландия и Швеция, където фирмите за пътна помощ имат и друг аргумент: че електромобилите са чувствително по-тежки от обикновените коли, и водят до преждевременна амортизация на техниката.      

fallback
  • #17
    MythBuster=idiot ( преди 9 месеца )
    Дали ползваш MythBuster , PLAID или гост с малко г,все същия бустер ги пише.
  • #16
    MythBuster=idiot ( преди 9 месеца )
    Това нещо MythBuster , марсианската математика на Мъск ли ползва?
  • #15
    Гост ( преди 9 месеца )
    Математик,та дрънка.1% от 100 детайла е 1 детайл. 99% от 100 детайла е 99 детайла . Средно аритметично (1+99)/2=50 детайла.С абсолютни стойности или с %, разлика няма,трътко.
  • #14
    Гост ( преди 9 месеца )
    Трътко мити4на,без да искаш ли го написа? Един пример не можеш да измислиш верно.
  • #13
    Гост ( преди 9 месеца )
    ЕСО 09:01:30 5,94% 358,25 Мвт.Мити4ен математико,без значение е дали ще ползваш % или МВт,трътко кокоша.
  • #12
    Реално ( преди 9 месеца )
    С 2-3-4 двигателя на всеки мост/колело, ако стане нещо с единия, продължаваш на другия (те). Няма закъсвация
  • #11
    До 4 ( преди 9 месеца )
    Ел колите са евтини един Люсид е с цена на 530д а движи повече от м5 коя бензинка е такава.Да ако го сравнявяш с една Шйода ти е скъпо ама къде е Люсид къде са чехските кло зети на колела в крайна сметка
  • #10
    Къпан пор ( преди 9 месеца )
    Теслю реве с глас,в скута на Грета.
  • #9
    Гост ( преди 9 месеца )
    Още една теслюфска опорка се отече в канала.
  • #8
    анонимен ( преди 9 месеца )
    За обикновените хора пак на теслата дръжката
fallback
Последни