fallback

Сметка за ремонт на 16-годишен Mercedes шокира собственика

Поправката на C-Class с над 320 000 км пробег излиза 2 пъти повече от стойността му

Луксозните превозни средства имат особената способност да се обезценяват по-бързо от повече от останалите автомобили на пазара. А една от причините за това е впечатляващата цена на поддръжката, която често съперничи на първоначалната цена на автомобила.

Пример за това е този Mercedes-Benz Class от 2008 г., чийто собственик получи шокираща сметка за ремонти по колата - 20 000 долара. В случая става въпрос за автомобил, който като нов е струвал около 35 000 долара, а в наши дни на американския пазар може да се намери за около 10 000 долара.

Освен това пробегът на конкретния екземпляр е около 200 000 мили (320 000 км), което допълнително намалява стойността му. Според оригиналната публикация на собственика в Reddit, колата е трябвало да влезе в сервиз за ръжда на задната подрамка. Този компонент се покрива от 20-годишната гаранция, предлагана от производителя, но се оказва, че това не е единственият проблем.

Списъкът с необходимите ремонти за този Mercedes-Benz C-Class започва с течащ маслен филтър и корпус на охладителя - задача, която изисква 3 часа труд. Вакумната помпа също изисква внимание, отчитайки допълнителни 3,5 часа работа. Корпусът на трансмисията, в „силно ръждясало състояние“ и трябва да бъде сменен, което изисква допълнителни 2,5 часа работа.

Освен това, колата се нуждае от нови спирачки, като това отнема 5 часа допълнителен труд. И всичко това е преди да се стигне до основната причина за ремонта, която е и най-трудоемка. Тази чест се пада на премахването на ауспуха, който е заварен на места, където обикновено не би бил. Според технологията това ще отнеме 7 часа, ако подрамката вече е премахната, и 9 часа, ако не е.

В случая не се посочва точно каква е цената на труда, но обикновено тя е около 190 долара на час. Също така няма информация и какво точно се е случило, но е трудно да се повярва, че собственикът би се съгласил с всичко това.

fallback
  • #28
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Няма ли кой да трие TPOЛА дето спами и е докладван? Или това е дело на авторите като последен опит за отказване на смислени коментари? Ами направо затривайте коментарите и да не се пише да не се мъчите. Друг вариант няма.
  • #27
    Хайл 14/88 ( преди 9 месеца )
    Ганюф,единствения психопат тук си ти,офча главо про Ста.
  • #26
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    МитЕ,формулата ти е дадена. х1+х2+х3+...хn/n.
  • #25
    Хайл 14/88 ( преди 9 месеца )
    Ганюф,това ти го писа като гост, многониковия.
  • #24
    Хайл 14/88 ( преди 9 месеца )
    Ганюф,не се научи да смяташ, офча главо.Тук ли се премести,Ганюф.
  • #23
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Още чакам отговор на задачата която самият ти състави? Намери някъде формула в уикипедия за две тримесечия , даде пример но като ти зададоха въпрос за трето тримесечие и запецна и вече второ денонощие не можеш да намериш формулата за да сметнеш средно аритметично на 10% 20% и 40%. Затова сменяш темата на футбол за да спра да те питам, докато не намериш някой завършил осми завършил осми клас да ти го сметне! Инженер бил от десетилетия. Патологичен лъжец си Не си никакъв инженер!
  • #22
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Гостенино. 100 пъти ти обяснявам че тези 5 по 20 не съм ги писал аз и няма как да ме цитираш защото си го измисляш защото си доказвам психопат и си тук да лъжеш и да се заяждаш. За сметка на това си призна цитата в който казваш че пружината е твърда и еластична, което си го прочел в учебника, Но въпреки това от четири години се заяждаш че аз съм го казал и било невъзможно нещо да и еластично и твърдо едновременно. Така ли е хайде скрий се мишок, както след всеки зададен въпрос!
  • #21
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Пич, това е ценоразпис на сервиза, за час! От тях работника ще вземе 25-45! Капиш?
  • #20
    Двойни стандарти? ( преди 9 месеца )
    "Електропитеците без грам мозък дето не са излизали от Селановци пак се активизираха. Хайде закарайте такава C класа в официалния сервиз в България, а не при кварталния гаражен майстор и ще видите, че сумата също ще е фрапираща." А вие не правите ли Точно така всеки път когато обявите 20 000 долара за смяна на батерия? Това не е ли цена в официален сервиз? Особено пък за онази Тесла на 433 000 км , след като собственикът изрично каза в новината, че ще му струва 5 000 в кварталния сервиз?
  • #19
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Каква е тая цена на труда 190 долара на час? Вие нормални ли сте бе? Няма такава заплата в САЩ никъде! То излиза че обикновен механик в сервиз ще печели над 30 000 долара на месец което е абсурд. Най добрите опитни механици вземат около 40-50 долара на час по младите 25-30. И по принцип тия пазарлъци за работните часове са ала бала. Плаща се на свършена работа! Щото той майстора иначе може да се тутка и нещо елементарно да го прави 3 пъти по дълго време щото му плащат да се почесва.
fallback
Последни