fallback

10 популярни модела с чести и скъпи ремонти

Тези автомобили могат да се превърнат във финансов кошмар за собственика си

Покупката на нова кола или преминаването към употребявано превозно средство от по-висок клас определено е вълнуващо, но понякога потребителите пропускат да погледнат извън първоначалната цена и така пропускат разходите, които им предстои да направят. А те може да бъдат сериозни, тъй като има модели, които са известни с чести проблеми, водещи до редовни и скъпи посещения в сервиз.

Затова и покупката трябва да бъде добре обмислена, категорични са експертите от изданието Budget and Invest. Те направиха списък с автомобили, които могат да нанесат сериозен удар по джоба на новия си собственик именно с честите си и скъпи ремонти.

В случая сме избрали 10 модела, които освен в Северна Америка са популярни и в Европа. Сред тях има както масови превозни средства, така и автомобили на премиум-производители. При всеки един са посочени най-често възникващите проблеми, като цените за тяхното отстраняване са в долари.

10 популярни модела с чести и скъпи ремонти (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #12
    Фончо ( преди 1 година )
    Не сте си направили и труда си погледнете правописните грешки,да не говорим че и не сте си направили труда и да говорите в лева.Иначе сте първи в писането на глупости и доста неверни факти
  • #11
    До умника от 2 ( преди 1 година )
    Каско на 4%, а.
  • #10
    do 1 ( преди 1 година )
    да не се забравя и обезценяването на ламарината - след 5 години си 50% от стойноста ако искаш да я продадеш, реално няма смисъл за нормален човек дето врътка марлко километри да взима нова
  • #9
    До 1 ( преди 1 година )
    Мишоците дето купуват само втора ръка и се кефят, не могат да разберат, че ако никой не купува чисто нови коли, те никога няма да могат да си купят КОЛА.
  • #8
    Учуден ( преди 1 година )
    И що така няма от "лошите френски коли" а само немски и японски премиуми?
  • #7
    Брандо ( преди 1 година )
    S класите летят с 250 по магистралите в Германия. Нормално е да се появяват проблеми
  • #6
    Анонимен ( преди 1 година )
    Мдааа аз съм от 8 години съм от "глупавите", преди това бях "умен". 2010-та Немски премиум от "частно лице " за 16к лв, който като нов е струвал 80-90к лв.Първата година 7к лв ремонти втората 5к лв. Закрепи се и го карах 6 години. По сметки излезна към 35к лв общо с всички ремонти за 6 г. През 2014 като гледах цените Пасат 2.0 140 кс автомат струваше 38000 лв чисто нов. Познайте дали направих пак грешка да карам "премиум" на далавера. Сега си карам колата която си купих почти нова през 2016.
  • #5
    Лудория ( преди 1 година )
    Трябва да видиш ремонтите на Ролс Ройс... а, верно, те собствениците са скрънзи и си купуват евтини части от БМВ и си ги монтират.
  • #4
    ШОК БОНБА ( преди 1 година )
    S класа, Х5 и Рейндж ровър били със скъпи ремонти?!?! НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ!!!
  • #3
    до 1 ( преди 1 година )
    А ремонтите по 1000-2000лв на година на новия внос не ги ли смяташ?
fallback
Последни