fallback

8 проблема с колата, които вероятно ще ви застигнат през зимата

Тези трудности с автомобила са типични за студеното време и настъпват „по график"

През лятото шофьорите напълно забравят за тези проблеми, но щом дойде зимния период и започнат температурните промени, от тях няма как да се избяга. Затова и човек трябва да бъде подготвен, поне психически, че подобно нещо ще му се случи в студеното време. А също така и да знае какво трябва да направи в подобна ситуация.

8 проблема с колата, които вероятно ще ви настигнат... (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #12
    Fury ( преди 11 месеца )
    Пръскало пълно с чист спирт и всичко се размразява!
  • #11
    Алекс ( преди 11 месеца )
    Новобрански проблеми.Ще се научат.
  • #10
    анонимен ( преди 11 месеца )
    И течност за размразяване стъклата има, действа бързо, има и ефтини.
  • #9
    Лудория ( преди 11 месеца )
    8. Не съм чувал за замръзнал бензин. За остарял - да, за замръснал не. Зареждам от две-три бензиностанции само, никога от приятел/познат или нещо подобно.Така че пак проблем не виждам. Малко опит, добра поддръжка на автомобила и никакви опити за спестени разходи. Добре, че не са добавили летни гуми към стадартните проблеми, защото това го прави всеки втори в нашата мила родина.
  • #8
    Лудория ( преди 11 месеца )
    4. Не вдигам чистачки никога. Паля и чакам 2-3 минути, за да се размръзят. Ако е -15, чакам 5 минути. Карам бензинов автомобил. 5. Огледалата не се сгъват и нямам проблем. 6. Ако замрсънат вратите, хващам горния десен ъгъл на шофьорската врата и полека си отварям вратата. Паля и след 2-3 минути всички врати се отварят лесно. Пробвах с нещата, писани из форумите - много се цапат връхните дрехи и не виждам смисъл в това. 7. Нямам аларма на колата, защото всеки крадец знае какво да краде и кое не.
  • #7
    Лудория ( преди 11 месеца )
    Живея в град, в който често е студено. Даже понякога вали и сняг. В североизточната част. Не виждам някакъв проблем в написаното от горе. Бърз разбор: 1. Нов акумулатор е стотина лева. Прави се проверка преди зимата. 2. Маслото на двигателя го сменям есента и не съм имал никога проблем. 3. Още октомври или ноември слагам зимна течност след като свърши лятната такава. Перата също ги сменям всяка есен.
  • #6
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Това със замръзналото гориво е често срещано по родните ширини, сипваш си крадена нафта после на ски и на другия ден сърпрайз сърпрайз, репатрака!
  • #5
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Петърчо пак преписвал от руZZки сайтове. Вижда се от снимка номер 6. Научих нещо ново. Огледалата се отваряли от бутон на ключодържателя
  • #4
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    До 3. Има 3 решения на проблема. Първото очевидно е топъл гараж, второто е печка тип Webasto, а третото много хитър номер който ползват в северните държави - електрическа вентилаторна печка. Но за последното ти трябва достъп до електрическата мрежа. Ползвам последното решение за служебния автомобил. Всяка сутрин печката автоматично се включва един час преди тръгване и автомобила всяка сутрин ме чака с размразени стъкла и затоплен салон.
  • #3
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Живея на 20км от София, всяка сутрин колата ми е замръзнала. Ако имате кабрио или подобна без рамки на вратите, и отварянето на вратите, съответно затварянето е проблем. Така, че, моля велосипедистите, да си спестят коментарите.
fallback
Последни