fallback

Как един французин промени качеството на Alfa Romeo

Италианската марка се похвали с намалени наполовина разходи за гаранционни ремонти

В миналото автомобилите на Alfa Romeo често бяха критикувани заради лошото си качество, което им създаде лош имидж, но това е на път да се промени. През лятото италианската марка зае първо място сред премиум-брандовете в класацията на JD Power за производители с най-качествени модели и трето в общото класиране, където отстъпи само на други две марки от концерна Stellantis - Ram и Dodge.

Сега главният изпълнителен директор на италианската компания Жан-Филип Емпарато разкрива, че усилията към подобряване на качествата са дали забележителен резултат - разходите по гаранционни ремонти на Alfa Romeo са намалели наполовина. Това е постигнало благодарение на редица промени в производството, направени именно от французинът Импарато, който беше пратен да спасява марката по настояване на шефа на Stellantis - Карлос Таварес.

Въведените нови практики включват драстично намаляване на броя на опциите - от 4000 на 1500, за опростяване на процеса на сглобяване, повишаване на цените и отказ от съществуващия план на Alfa за пускане на кросоувъра Tonale в дизелова версия. Вместо нея моделът получи модификация PHEV.

„Качеството на Alfa Romeo не беше такова, каквото трябваше да бъде и затова отложил пускането на Tonale на пазара с 6 месеца, за да можем да коригираме всички недостатъци, преди да започнем серийно производство. Това даде резултат и увеличението на печалбите, а и подобряването на репутацията на марката вече се усещат", похвали се Емпарато пред Auto News.

След промените компанията очаква да реализира оперативна печалба от няколкостотин милиона евро тази година, като тя трябва да нарасне с пускането на пазара на три нови автомобила до 2026 г. На първо място е малкият брат на Tonale - Milano, който ще бъде последван от заместник на електрическата Giulia и от второто поколение на Stelvio. След това - през 2027 г., Alfa ще пусне своя водещ голям електромобил.

„Работим върху него повече от две години и почти сме готови. Ще бъдете впечатлени, повярвайте ми", категоричен е Емпарато. И допълва, че не се интересува от броя на произведените коли, а от печалбите и качеството на Alfa Romeo, които са много повече от производствени цифри.

fallback
  • #8
    Да ( преди 4 месеца )
    Смеем се на другите,а ние сме цъфнали и вързали.Браво на човека
  • #7
    чук ( преди 4 месеца )
    нека позная караж некъв ВАГинален умрел ГоУф и онанриша га всяко разьрисане щот е мноу як ха ха ха
  • #6
    Алфа умрело ( преди 4 месеца )
    Колкото и минуси да се натискат, хората са си го написали още в първото изречение - а това французин да "оправя" жабарите наистина звучи като виц.
  • #5
    Лудория ( преди 4 месеца )
    Защо не попитат как се гради "качество" от специалиста зад океана - Лъжлив Илон. Той ще им обясни - това е проблем на клиента!!! Хахахаха...
  • #4
    Факт ( преди 4 месеца )
    Абе там където правят спагети и ми.нети....Коли не могат да правят !
  • #3
    //// ( преди 4 месеца )
    Италиянците правят качествени автомобили и навремето бяха голяма конглокенция на немските. И като не могат с техника, германците заложиха на гьобелс....
  • #2
    Jojo ( преди 4 месеца )
    Щото па немците в момента са виртуози на качеството, викаш а ?Затова има модели на всички немски марки, дето не могат 3 смени на масло да направят, без смяна на мотор или долнище по гаранция.Аман от БГ капацитети - всички все вя топ-eвaчu и топ-разбирачи от коли, футбол и политика...
  • #1
    Друг Гост ( преди 4 месеца )
    Ха ха - това звучи като виц - французин научил италианец на качество - и двете нации не са известно точно с качество
fallback
Последни