fallback

Електрическият седан на Volkswagen записа лош старт на най-големия пазар

Въпреки че е два пъти по-евтин отколкото в Европа, новият ID.7 не се приема от китайците

Volkswagen стартира продажбите на електрическия седан ID.7 Vizzion в Китай, но желаещите да закупят колата се оказаха много малко. През първите три дни само 300 души са решили да поръчат електрическия автомобил, съобщава carnewschina.com, позовавайки се на доклад на CarFans.

Въпреки факта, че в Китай ID.7 Vizzion струва наполовина в сравнение в Европа, много клиенти са уплашени от все още високата цена на електрическия автомобил, твърдят анализатори. Кандидат-купувачите харесват просторния интериор на автомобила, но са недоволни от необходимостта да плащат допълнително за такива основни опции като отопляеми седалки, например.

Цената на ID.7 Vizzion в Китай е 237 700 юана (около 60 000 лева). Слабият интерес към модела се обяснява и с наличието на много по-достъпни конкуренти на цена от около 200 000 юана (50 000 лева) - Zeekr 007, BYD Seal, BYD Han, Neta S, Rising F7, Leapmotor C01, Tesla Model 3 и др.

Според анализаторите около 90% от решилите да купят нов продукт са мъже на около 40 години, които смятат ID.7 Vizzion за втора кола за семейството. Отбелязва се, че друг неотдавнашен провал на Volkswagen на китайския пазар беше електрическият хечбек ID.3 - за да увеличи продажбите, компанията трябваше радикално да намали цената на автомобила няколко пъти.

Volkswagen ID.7 Vizzion всъщност представлява електрически наследник на седана Passat. Новият модел е оборудван с електромотор с мощност 204 к.с., като пробегът с едно зареждане е 700 км.

fallback
  • #2
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    Ето това е причината поради която вероятно още догодина над 50% от продаваните в Китай автомобили ще се зареждат в контакта. А не защото са много екологични...Volkswagen ID.7 Vizzion всъщност представлява електрически наследник на седана Passat. Новият модел е оборудван с електромотор с мощност 204 к.с., като пробегът с едно зареждане е 700 км....Слабият интерес към модела се обяснява и с наличието на много по-достъпни конглокенти на цена от около 200 000 юана (50 000 лева)
  • #1
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Нищо, те там да си го дава на загуба, ние тука нали сме богати и умни ще го купуваме не за 60 ами за 120к-150к та да може кораба майка да се напечели накрая!
fallback
Последни