fallback

Електрическият седан на Volkswagen записа лош старт на най-големия пазар

Въпреки че е два пъти по-евтин отколкото в Европа, новият ID.7 не се приема от китайците

Volkswagen стартира продажбите на електрическия седан ID.7 Vizzion в Китай, но желаещите да закупят колата се оказаха много малко. През първите три дни само 300 души са решили да поръчат електрическия автомобил, съобщава carnewschina.com, позовавайки се на доклад на CarFans.

Въпреки факта, че в Китай ID.7 Vizzion струва наполовина в сравнение в Европа, много клиенти са уплашени от все още високата цена на електрическия автомобил, твърдят анализатори. Кандидат-купувачите харесват просторния интериор на автомобила, но са недоволни от необходимостта да плащат допълнително за такива основни опции като отопляеми седалки, например.

Цената на ID.7 Vizzion в Китай е 237 700 юана (около 60 000 лева). Слабият интерес към модела се обяснява и с наличието на много по-достъпни конкуренти на цена от около 200 000 юана (50 000 лева) - Zeekr 007, BYD Seal, BYD Han, Neta S, Rising F7, Leapmotor C01, Tesla Model 3 и др.

Според анализаторите около 90% от решилите да купят нов продукт са мъже на около 40 години, които смятат ID.7 Vizzion за втора кола за семейството. Отбелязва се, че друг неотдавнашен провал на Volkswagen на китайския пазар беше електрическият хечбек ID.3 - за да увеличи продажбите, компанията трябваше радикално да намали цената на автомобила няколко пъти.

Volkswagen ID.7 Vizzion всъщност представлява електрически наследник на седана Passat. Новият модел е оборудван с електромотор с мощност 204 к.с., като пробегът с едно зареждане е 700 км.

fallback
  • #12
    За съжаление ( преди 10 месеца )
    Европейските авто прозводители потъват битката за ел. бегачките я изгубиха, а света върви натамСтава същото каквото стана с Никиа като дойде айфона. И при колите както и при телефоните, ще останат само Тесла и китайски ( и може и би корейски алтернативи
  • #11
    Факт е ( преди 10 месеца )
    Че ако един продукт го продават официално с 50% намаление,то той не струва 100% ната си цена,която е за европейските аборигени.Най вероятно струва около 20000лв,но за китайците е на промоция от 60000,а за европейците само 120000
  • #10
    PLAID ( преди 10 месеца )
    *за ID.7 Pro става въпрос
  • #9
    PLAID ( преди 10 месеца )
    Вчера на автопилот 130 по GPS (133 на табло), на 1 градус по Целзий, в мъгла (кондензираната вода във въздуха качва съпротивлението и харчи малко повече), зимни гуми, климата на 23 градуса, без термопомпа, дава разход 24 и минава 310 км. Извод: целогодишно стига до морето - лятото по ограничение, зимата със 110-120 или пак по ограничение, но с кратка пауза 15 минути на Финес Търново или Нова Загора. Добра е колата.
  • #8
    До 5 ( преди 10 месеца )
    София- Бургас 3 часа и 30 минути от табела до табела. Без спиране за презареждане. Броиш ти, ние си караме.
  • #7
    112 ( преди 10 месеца )
    Внимавай само като натиснеш Теслата да не ти падне колелото или да ти се счупи окачването.
  • #6
    VAYK ( преди 10 месеца )
    Има недостатък от около 150к.с. Айде 7 предпочитам Модел 3 Highland dual motor :))))))
  • #5
    анонимен ( преди 10 месеца )
    тесларите си играят на симулатора как вземят зявоите а като излязят на пътя броят ампери киловати жици тоци сечения гледат звездите и отправят молби да стигнят до точка Б
  • #4
    Докторът ( преди 10 месеца )
    Няма страшно в Европа продажбите ще са още по-зле.Кой нормален ще даде 120 000 лева за това нещо.
  • #3
    PLAID ( преди 10 месеца )
    200 коня от ID.3 са малко за такъв кораб. 500 по-може: "Model 3 Performance | Газ по Завои в Прохода и Впечатления | Епизод 2"
fallback
Последни