fallback

Audi бие отбой за сроковете за електрификация

Марката с четирите пръстена е поредният производител, който забавя плановете си за „светло електрическо бъдеще".

Германският производител Audi ще отложи пускането на своите електрически автомобили в отговор на намаляващия интерес от страна на купувачите поради високите им цени в сравнение с автомобилите с двигатели с вътрешно горене.

Германската марка вече се ангажира да пусне 10 нови електромобила до 2026 г. Audi Q6 E-tron SUV, базиран на PPE, ще бъде първият, който ще пристигне следващата пролет, последван от още два през същата година. Припомняме обаче, че появата на същия този модел вече се бави повече от година заради проблеми със софтуера.

Съвсем наскоро шефът на марката Гернот Дьолнер потвърди, че иска да забави производството на нови електрически модели, за да не запълва складовете и да не задръства производствените линии с електромобили, които са по-малко привлекателни от алтернативите с ДВГ.

„Първо разгледахме какъв ред и плътност на запълването на капацитетите може да си позволим“, каза Дьолнер пред Automotive News Europe.

С други думи, превръщането на Audi в изцяло електрическа марка по всяка вероятност няма да се случи в първоначално заявените срокове. Компанията от Инголщад планираше от 2026 г. всички нови модели на марката да бъдат с електрифицирано задвижване, а от 2033  г. да произвежда само електрически превозни средства. Същото се случва и при останалите производители, при които темповете на електрификация на гамата очевидно също ще се забавят.

 

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 9 месеца )
    ще си ги продават като топъл хляб двг-тата още години наред.. сори *** е така.
  • #10
    MythBuster ( преди 9 месеца )
    да твърдиш че са НЕПОДХОДЯЩИ и за останалите 5%?
  • #9
    MythBuster ( преди 9 месеца )
    "Не може да обясняваш как за теб електричка не е изгодна,как за 95% от шофьорите електричките все още не са ОК и в същото време да се дракаш, че Ауди дават назад с електричките при действителността която сам описваш!" А защо смяташ, че едното изключва другото? Аз поне признавам, че електромобилите не са подходящи за 95% от шофьорите в света, А ти можеш ли да ми обясниш защо се опитваш да твърдиш че са необходими и за останалите 5%? Аз пък смятам, че са подходящи и процента ще става все по-голям
  • #8
    край ( преди 9 месеца )
    Хаааа ха. Немеца не може да вземе завоя и реве като саранска мечка. Музика за ушите ми. Скоро ще разберат какво беше на българчето 1990 -1996г. Но се съпротивляват - колите стават електрически за да не се правят в Германия, а те се напъват като гладен на дефекация.
  • #7
    РУК ( преди 9 месеца )
    Бъстъре,колкото и да се опитвам да се държа нормално с теб,ти имаш някаква шизофренна гледна точка, братче!Не може да обясняваш как за теб електричка не е изгодна,как за 95% от шофьорите електричките все още не са ОК и в същото време да се дракаш, че Ауди дават назад с електричките при действителността която сам описваш!Няма вече субсидии, зареждането от обществени станции скоро ще се изравни като цена с карането на бензин.Като очакват охлаждане на пазара,какво да направят според теб?
  • #6
    VAYK ( преди 9 месеца )
    Пфффф, цялата група, Айде сериите недодялани! Ауди GT -to и на Порше Тайджана с технология на Римак (кажи речи изцяло без окачване и интериор) Последните с брутален разход, нисък пробег, не се и доближават до ускорението и мощността на PLAID! Както каза един ръководител преди 3-4 години трябват инжинери , ама софтуерни )))))
  • #5
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Има е добър ефект, Етрон с въздушно окачване и мега екстри за 80 бона, харчел много - на кой му пука?
  • #4
    MythBuster ( преди 9 месеца )
    ".. истината има неприятното свойство рано или късно да изплува на повърхноста..."Вярно е попе, някои мечти на Ауди е време да се сблъскат с реалността. 2024 иде скоро... Дийс съобщи подробности и за проекта Artemis, който компанията от Инголщад стартира. От думите му става ясно, че с него Audi вече е започнал състезание, за да настигне Tesla, като малък екип от специалисти работят електромобил от новото поколение. Шефът на Volkswagen очаква това да стане през 2024 год. Новина от 01.10.2020
  • #3
    PLAID ( преди 9 месеца )
    Точно така, Ауди. Който не става и колите му харчат като багер, да бие ресто и да освобождава пазара за нас.
  • #2
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Просто на ,,батерийките''нещо им куца и всичко живо почна да бяга от тях и скоро ще има нулево търсене!!! Който е пробвал не е повторил!!!
fallback
Последни