Последното Camaro е слязло от производствената линия Lansing Grand River в Мичиган на 14 декември - историческият автомобил е във версия ZL1 1LE купе с ръчна скоростна кутия. Chevrolet не са потвърдили дали колата ще отиде при клиент или за музейни и не са публикували никакви изображения на финалния автомобил.
Много автомобилни марки отбелязват по специален начин направата на последната бройка от даден емблематимен модел, като правят снимки на колата, заобиколена от работници, понякога дори с техните подписи под капака на двигателя или на друго място. Случаят с Camaro обаче не е такъв, което повдига още въпроси относно бъдещето на модела
В същото време GM потвърди, че съкращава 369 служители в завода на Camaro, което ще се случи между 1 януари и края на март. В изявление до медиите GM потвърди, че „очаква да има възможности за работа за всички засегнати членове на екипа съгласно разпоредбите на Националното споразумение UAW-GM“.
Още през март Chevrolet обяви, че ще прекрати производството на техния съперник Ford Mustang, но обеща, че „това не е последната глава от историята“. GM Authority съобщава, че крайният срок за края на производството на купета е бил удължен от 7 декември до 14 декември. Производството на кабриолета приключи на 22 ноември, докато производството на модели с турбо 2,0-литров четирицилиндров двигател приключи по-рано през 2023 г., оставяйки само моделите с V6 и V8.
В същото време продажбите скочиха със 110 процента през второто тримесечие на 2023 г. в САЩ в сравнение със същия период на миналата година, тъй като купувачите искаха да получат Camaro, преди да изчезне.
Chevrolet в крайна сметка продаде 9557 Camaro през второто тримесечие, значително намалявайки разликата между него и Mustang (10 760 продажби). Това беше силно представяне за модел, което в сегашното си поколение постоянно е изпреварван от Mustang, както и от Dodge Challenger.