fallback

Снимки на колата на Xiaomi докараха огромни глоби в Китай

Въпреки това фотосесията на електрическия SU7 изтече в интернет

Три милиона юана е глобата за изтекли снимки на Xiaomi SU7. По днешния обменен курс това прави около 760 000 лева. Ето колко ще трябва да платят китайските медии за нарушаване на споразумението за неразкриване на информация и публикуване на неофициални снимки на новия модел Xiaomi SU7. Но снимките все пак изтекоха в интернет - те са на уебсайта CarNewsChina.

3400 инженери са работили върху създаването на първия електрически автомобил на един от най-големите китайски производители на смартфони, а инвестициите в проекта възлизат на 10 милиарда юана (1,4 милиарда долара).

Самият Xiaomi SU7 е електрически автомобил с четири врати със спортен дизайн, който ще се опита да се конкурира с Porsche Taycan и Tesla Model S. По отношение на размерите SU7 е малко по-голям от Taycan: дължината му е 4,99 метра с междуосие от три метра.

Има избор от две верии на задвижването. Първата е едномоторна с електромотор на задната ос, който развива 300 конски сили, втората е двумоторна с мощност 673 конски сили. Има и две батерии. Едната е BYD литиево-железен фосфат с капацитет 73,6 киловатчаса, което е достатъчно за 628-668 километра автономен пробег според цикъла CLTC.

Вторият вариант е литиево-никел-манган-кобалтова батерия с капацитет 101 киловатчаса, разработен от CATL. Тук пробега на Xiaomi SU7 се увеличава до 750-800 километра.

fallback
  • #13
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Изглежда много добре SU7 и ако поне малко са като останалите електрички от Китай - имат сериозен шанс да направят сериозна конглокенция на всичко подобно назапад. Особено ако ударят и с цената.
  • #12
    до 4 ( преди 10 месеца )
    Самото сглобяване е качествено. Но то е само последният етап. За мен проблемите на повечето японски продукти (а съм имал достатъчно) започва много по-рано - на инженерно и културно ниво. Всички японски продукти, които съм имал, са ме разочаровали. Може да имат 10 хубави страни, но ще имат поне 1 толкова недосмислена, че разваля всичко. Ако става дума за кола, японците не ми изпълняват изискванията още на хартия. Като отида в шоурума, впечатлението ми само се затвърждава.
  • #11
    до 9 ( преди 10 месеца )
    Ми като гледам, страничният силует е 1:1 Maserati Quatroporte.
  • #10
    анонимен ( преди 10 месеца )
    литиево-железен фосфат с капацитет 73,6 киловатчаса, което е достатъчно за 628-668 километра >>>>>>>>>>>> айде моля ви се по-сериозно с тези обхвати. как ги смятат с 60км/ч по нанадолнище ли?
  • #9
    Striker ( преди 10 месеца )
    Аз китайски телефон не си вземам, те кола направили, хахах! Този път кого окрадоха - Порше, Тесла, БМВ или от всички? :) И от вентилацията лъха Ковид-19, хаха! Не, мерси.
  • #8
    qqq ( преди 10 месеца )
    Ура, "конглокента" пак е тук!
  • #7
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Да обясняваш на китайци за авторско право и защита на интелектуална собственост, е загубена кауза. Затова се стремя да не купувам китайско, защото е малко или много крадено.
  • #6
    VAYK ( преди 10 месеца )
    Конглокент като габарити на модел S OK, по друго няма как! По скоро с поршето да се конглокира,като пробег, ускорение и мощост, а не със самолета на Тесла:)))
  • #5
    Ники Христов ( преди 10 месеца )
    "Първата е едномоторна с електромотор на задната ос, който развива 300 конски сили" или колата развива 300км/ч или е с 300 конски сили, което и да е - има грешка в горното изказване . п.п. Дано да им се получи това с колата.
  • #4
    Кольо ( преди 10 месеца )
    Няма значение кой как и кога ще задминава - поне за мен. Но пък (поне за мен) винаги има значение made in Japan vs made in China. Без значение за какъв продукт говорим, мисля всички знаем че Япония се слави с добро качество, а Китай с масово не толкова качествено производство.пс....и друг път съм писал, нямат ли редактори този сайт??? Излагат се с толкова много правописни грешки, почти във всяка една статия
fallback
Последни