fallback

Ето как автомобил с бензинов или дизелов двигател става електрически

Германска компания предлага преработка на 42 модела, цената е между 12 000 и 15 000 евро

Един от най-често задаваните въпроси днес, когато говорим за мобилност, е какво ще се случи с автомобилите с двигатели с вътрешно горене по пътищата (дори и по-новите модели), когато дойде време да кажем сбогом на изкопаемите горива завинаги.

Германският стартъп e-Revolt, базиран в Дахау, обяви своя амбициозен нов проект за преобразуване от бензинов и дизелов към електрически, който вече е съвместим с 42 модела, предлагани на пазара. Разбира се, това не е първата компания, която предлага това решение, но първата, която успява да оптимизира работния процес, за да намали времето до само осем часа.

Първият експеримент в реалния свят е извършен върху Volkswagen Golf 7 Variant, който преди това беше оборудван с дизелов двигател. Цената на преработката варира между 12 000 и 15 000 евро, като за тази сума клиентът получава 100% електрическа кола с деклариран пробег между 250 и 300 км. И което е по-важно - автомобилът може да бъде подобрен в бъдеще, когато излязат нови технологии

Процесът на преобразуване, разработен от e-Revolt, започва с предварителна проверка на превозното средство, за да се гарантира, че е годен за промяната. След това двигателят с вътрешно горене се отстранява, заедно с останалите компоненти, които след това се рециклират.

След като са направили място в двигателното отделение, инженерите инсталират всичко необходимо, за да поберат задвижваща система с нулеви емисии, като модула e-CAN (Controller Area Network), който гарантира, че новодобавените части работят в хармония с оригиналните компоненти на автомобила.

След това компанията инсталира всичко необходимо за завършване на преустройството, включително тръби и винтове. В допълнение се добавя нова информационно-развлекателна система на таблото, която предоставя цялата информация, свързана с електрическите превозни средства. Цялата операция по преработката на автомобила отнема 8 часа.

В тази първа предварителна фаза от e-Revolt не разкриват изходната мощност на инсталирания електрически мотор, както и капацитета на батерията и времето за нейното зареждане. От компанията обещават, че ще съобщят подробности до няколко месеца.

fallback
  • #30
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Мити4ен,като ти видя постовете наредени един след друг,ми става ясно що за човек си.Отритнат,без работа и семейство и запълващ времето си с драскане на коментари денонощно.Така се издигаше в собствените си очи и се смяташ да пълноценен човек.
  • #29
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    Искрено и лично го прави рук и гостенина който постоянно се занимава с личности в технически раздел. Постоянно ни занимават със своите психически проблеми и обикновено предлагат решения на технически проблеми с хапчета и психиатри. Друг път им липсва женска ласка и пишат от името на Грета тунберг за половите си нагони, а в 80% от случаите твърдят че автомобилните производители трябва задължително да се съобразяват с личните им проблеми с транспорта и бюджета който са приготвили.
  • #28
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    "И можеш да си ъпгрейдваш батерията сам в гаража като развиеш 4 болта и два "щепсела". Ето тук вече лъсва техническата ти неграмотност. Дори range extender на пикапа на Тесла, който не е основната батерия А добавя само стотина 200 км пробег, ще тежи минимум 200 кг и ще ти трябва кран за да го смениш. Но така или иначе трудно ще го направиш сам, защото освен "четирите болта и двата щекера" тази батерия Има сложна комуникация с bms и контур с антифриз за отопление/охлаждане.
  • #27
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Този сайт се превърна в "Искрено и лично" за Митичния ***.
  • #26
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    До 24. По принцип не слагам плюсове и минуси, но ти направих кефа И ти сложих плюс на това мнение защото на 100% съвпада с моето мнение. Винаги съм казвал че кеф цена няма и когато става въпрос за кеф не се правят икономически анализи.
  • #25
    РУК ( преди 10 месеца )
    Това което тези момчета почват да правят,много фирми в Европа и САЩ правят отдавна.Разбира се ти като един тотален антифен на автомобиите и шофирането няма как да знаеш! С кеф бих карал някой култов бензинов автомобил предвиден за моргата заради скъп проблем с двигател и трансмисия и направен на ток. Това е най-големия смисъл от тези операции. И можеш да си ъпгрейдваш батерията сам в гаража като развиеш 4 болта и два "щепсела".Но да сложа ток на тетро Порше 911 като някой американци - НЕЕЕЕЕ!!!!
  • #24
    РУК ( преди 10 месеца )
    Електрификацията на автомобил с ДВГ е личен избор.Твоята математика,икономика и логика много куца тук.Няма смисъл да ретрофитна на ток 4 годишната ми бензинка,Euro6 dTemp,с цена 29К евро в момента,и да ми седне като нова електричка.Няма да сложа тук и на Alfa Romeo Spider от 1982 която реставрираме в момента.Но бих си купил едно БМВ 7 от 2001 или Range Rover Sport от 2005с проблем с двигателя и даже с пребоядисване и салон пипнат от Vilner пак ще ми седне 25-28к евро.И ще е страхотна кола!
  • #23
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    И още един идеологичен въпрос. Подкрепяш ли мнението на гостенина, че електрификацията на автомобил с ДВГ е кастрация? Или държиш на мнението си, че има смисъл и ще стане по-потентен, въпреки липсата на икономическа логика?
  • #22
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Добре са се ориентирали, има хляб в този бизнес. Който не иска да се разделя със старата си кола, може да я преработи и да я направи екологична.
  • #21
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    А ти след като очевидно нямаш техническата възможност да направиш елементарни сметки, заради лош процесор поне да беше инвестирал в малко RAM памет, да запомниш изказванията ми относно смяната на батерията? Мнението ми е абсолютно същото като за водорода и синтетичните горива - липсва както на технически така и на икономически предимства, тоест напълно безперспективни предвид днешните скорости на зареждане и пробег, както и наличната зарядна инфраструктура. А всички те се подобряват всяка година
fallback
Последни