IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai Ioniq 5 получава състезателна версия

Версията eN1 Cup ще има спортно окачване с намален клиренс и състезателни гуми

Hyundai проведе своя N Festival в Южна Корея снощи, за да отпразнува своите състезателни постижения през 2023 г. Но имаше и по-голяма изненада - Hyundai разкри концептуални изображения на състезателния автомобил Ioniq 5 eN1 Cup заедно с някои пикантни технически спецификации, като официално разработката трябва да приключи през февруари 2024 г.


Hyundai Ioniq 5 N


Отличаващ се с агресивен бодикит с масивни въздухозаборници, голям дифузьор и задно крило, Ioniq 5 eN1 Cup стъпва на 18-инчови джанти, обути със сликове с размер 280/680 R18. Той получава по-твърда настройка на окачването, намалявайки клиренса с цели над 5 см. Спирачната сила се осигурява от шестбутални предни и четирибутални задни спирачни апарати, а за бързо повдигане на колата има пневматичен крик.

Hyundai също така предоставя шестточкова защитна клетка, съвместима с FIA, и подобрена защита на батерията. Най-голямата промяна ще бъде загубата на тегло, която се оценява на цели 250 килограма) Пълните подробности все още не са разкрити, тъй като Ioniq 5 eN1 Cup все още се разработва, но знаем, че страничното и задното стъкло се заменят с поликарбонат.

Допълнителните промени в хардуера включват регулируемо окачване с допъпълнителни елементи. Всеки отбор, който ще се състезава в Ioniq 5 eN1 Cup, ще има собствен изкуствен звук на двигателя. Освен това на водачите ще бъде позволено да симулират смяната на предавките с помощта на функцията N E-Shift, която имитира поведението на осемстепенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител.

Ако всичко върви по план, Ioniq 5 eN1 Cup ще излезе на пистата още през май 2024 г. на събитие, което Hyundai нарича първото в Корея състезание за електромобили от една марка.


0 от 500